וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שכנעו אישה שהסתבכה עם אלפרון - וסחטו

גלעד גרוסמן

3.11.2010 / 17:29

שני תושבי רחובות מואשמים כי סחטו אלפי שקלים מאישה, לאחר שהצליחו לגרום לה לחשוב שהסתבכה עם משפחתו של נסים אלפרון. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים

לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגשו היום (רביעי) כתבי אישום נגד שני תושבי רחובות, הנאשמים בעבירות של סחיטה באיומים. לפי כתב האישום, השניים סחטו אלפי שקלים מאישה לאחר שגרמו לה לחשוב שהסתבכה עם משפחת פשע.

מכתבי האישום עולה, כי יצחק רוזן, בן 38, היה ביחסי ידידות עם המתלוננת. הוא הציג עצמו בפניה כאיש משטרה והראה לה תעודה שהדפיס מהאינטרנט והדביק על גביה את תמונתו. לפני כחצי שנה סיפרה המתלוננת לרוזן כי במשרד להגנת הסביבה התקבלה תלונה נגד בעלה, והיא רוצה לעזור לו. זמן מה לאחר מכן סיפר לה רוזן ששיחד מישהו במשרד להגנת הסביבה כדי שיפתור את הבעיה עבורה, והיא שילמה לו 700 שקלים שכביכול שילם בתור שוחד.

לטענת הפרקליטות, כשבוע לאחר מכן התקשר אל המתלוננת חברו של רוזן, יאיר אוחיון בן ה-35, ואמר לה ששמו נסים, וכי בעקבות השוחד פוטר אדם ועליה לפצותו. רוזן סיפר לה לאחר מכן שמדובר בנסים אלפרון, וזאת על מנת להפחידה. מאוחר יותר סיפר לה שהיא חייבת ל"נסים" 30 אלף שקלים, וכי מדובר באדם אלים שבעבר גרם למותם של אנשים שלא שילמו לו חובות.

בכתב האישום נטען עוד, כי בהמשך התקשר אוחיון אל המתלוננת פעם נוספת ואמר לה שעליה לחתום על מסמך שיעביר לה, בו התחייבה לחתום על כך שתחזיר לו את הכסף עבור השוחד. במסמך נכתב כי "זה יהיה חבל מאוד" אם לא תחזיר את הכסף וש"נסים" "לא יהיה אחראי" למה שיקרה לה במקרה כזה.

המתלוננת, שחששה שהסתבכה עם משפחת פשע, העבירה לידי רוזן מעל 3,000 שקלים כדי שישלם ל"נסים". לפני כחודש אמר רוזן למתלוננת ש"נסים" דורש 12 שיקים על סך 700 שקל לכיסוי יתרת החוב. כמה ימים מאוחר יותר נפגש רוזן עם המתלוננת, אביה ואחותה, ואמר להם שתמורת 15 אלף שקלים יוכל להחזיר להם את השיקים. הם שילמו לו את הסכום, אולם רוזן ואוחיון דרשו 3,000 שקלים נוספים. בהמשך התקשר אוחיון למתלוננת, הזדהה בתור "אבי אבוטבול, אח של פרנסואה", ודרש את הכסף שנותר. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully