וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה ולד מת ומתה לאחר מכן בשל מום נדיר

אריאל נוי

3.11.2010 / 14:52

אישה בחודש התשיעי להריונה סבלה ממום נדיר, שגרם לקרע באחד העורקים הראשיים בטחול שלה. היא עברה ניתוח קיסרי בביה"ח קפלן בו נולד ולד מת, הוגדרה במצב אנוש ומתה לאחר מכן

אישה בת 27 מאשדוד, בתחילת החודש התשיעי להריונה, הגיעה הבוקר (רביעי) אל בית החולים קפלן ברחובות כשהיא במצב של מוות קליני. מצבה של האישה הידרדר בעקבות מום נדיר שגרם לקרע באחד מהעורקים הראשיים בטחול שלה.

ד"ר יורם קליין, מנהל יחידת הטראומה בביה"ח, אמר לוואלה! חדשות כי "האישה עברה ניתוח קיסרי בחדר הטראומה, במטרה לייצב את מצבה. העובר שלה נולד מת, אך הצלחנו לעצור את הדימום המסיבי, ומצבה של האישה כעת מוגדר אנוש".

לאחר מספר שעות בהם הוחזקה היולדת במצב אנוש בחדר הטראומה בבית החולים ונעשו ניסיונות להציל את חייה, נאלצו הרופאים להכריז על מותה.

דובר בית החולים קפלן אופיר לוי, מסר בתגובה כי "הבוקר פונתה לחדר המיון בבית החולים קפלן צעירה בת 27 בשבוע ה-36 להריונה עם דום לב כשהיא מחוסרת הכרה, מונשמת וללא לחץ דם. לצערנו, העובר ברחמה היה כבר ללא רוח חיים עקב מחסור בדם וחמצן. תוך כדי החייאה בוצע ניתוח על ידי בכירי המומחים בבית החולים ובו נמצא דימום פנימי רב שנגרם כתוצאה מקרע של עורק הטחול. מדובר במקרה נדיר ביותר. האישה נפטרה לאחר שצוותים בכירים בבית החולים נלחמו על חייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully