וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולה זקן פרצה בבכי בביהמ"ש: "חיי נהרסו"

3.11.2010 / 13:11

זקן, ששימשה כראש לשכתו של אולמרט, העידה נגד בכירי רשות המסים ואחיה יורם קארשי, הנאשם במתן שוחד. במהלך עדותה היא פרצה בבכי ואמרה: "הוא האח האהוב עליי. מאוד קשה לי המעמד הזה". לדבריה, בעקבות הפרשה היא איבדה את תמימותה

יגור מזור

(צילום: יגור מזור. עריכה: גדי וינסטוק)

"כדי לאשר מינויים, ראש רשות המסים לא צריך אותי. אני לא מאשרת מינויים, ואין לי מעורבות בתהליך". כך אמרה הבוקר (רביעי) שולה זקן, ששימשה כראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, במהלך עדות שמסרה בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה בפרשת רשות המסים.

זקן, הנאשמת אף היא בפרשה, העידה הבוקר נגד אחיה יורם קארשי, ראש רשות המסים לשעבר ג'קי מצא, רואה החשבון קובי בן גור ושורה של בכירים לשעבר ברשות. עדותה של זקן בתור עדת תביעה התאפשרה, מכיוון שכתב האישום נגדה הוגש בנפרד לבית משפט השלום בירושלים.

זקן נאשמת בעבירה של הפרת אמונים, מכיוון שלטענת הפרקליטות לא אפשרה למצא להיפגש עם אולמרט, שהיה אז שר האוצר, עד שלא ייענה לדרישות אחיה. היא נשאלה על ידי התובעת, עורכת הדין מיכל רוזן, האם לדעה שלה היה משקל בהחלטותיו של אולמרט, ועל כך היא השיבה: "מי שמכיר את הבוס שלי יודע שהוא מקבל החלטות לבד". היא הבהירה גם כי אולמרט מעולם לא הטיל עליה שום משימות בקשר למינויים ברשות.

"המעמד קשה לי"

כאשר נשאלה זקן על הקשר עם אחיה היא פרצה בדמעות. "הוא האח האהוב עליי", אמרה. "גדלנו ביחד, מאוד קשה לי המעמד הזה. אני לא יכולה להגיד שמערכת היחסים בינינו היום היא כמו שהיא הייתה. צער גדול מאוד מאוד". היא הוסיפה ששילמה מחיר גבוה על הפרשה. "ישבתי שנה בבית על כלום. איבדתי את התמימות שלי בעקבות הפרשה הזאת". יצוין כי קראשי עצמו לא הגיע לדיון, לאחר שביקש להשתחרר בשל עסקיו.

זקן אמרה עוד, כי "אני לא מיניתי את ג'קי מצא. אם הייתי יכולה הייתי עושה את זה בכבוד גדול, כי הוא ראוי מאוד, אבל אין לזה קשר אלי". זקן סיפרה שנפגשה עם המועמדים לתפקיד ראש הרשות יחד עם עובד יחזקאל, מכיוון שהיה מדובר במינוי הכי חשוב בתקופת אולמרט. עוד היא סיפרה כי הם דיברו על זה כל הזמן ולכן הם רצו לפגוש את האנשים ולראות במי מדובר.

יצוין כי בחקירתה במשטרה, אמרה זקן כי הפגישה עם המועמדים הייתה מעין מפגן כוח. זקן המשיכה ואמרה, כי "אני לא מבקשת רחמים. חיי נהרסו, אני משתדלת להיות חזקה בשביל הילדים".

עו"ד מיכה פטמן, פרקליטה של זקן אמר כי :"היא שיתפה פעולה, ענתה בהוגנות על כל מה שנשאלה, לא הפלילה איש, לא את אחיה, לא את ג'קי מצא ולא את עצמה. זאת מכיוון שמי שלא מעורב בדברים שמחשידים אותו, לא יכול לסבך אחרים, כי הוא לא יודע על מה מדובר. זה יהיה פחות או יותר תוכן עדותה היום. התביעה כמובן תנסה להפיק מזה דברים אחרים, אבל אנחנו מקווים ומאמינים שהאמת תצא לאור".

עדכון ראשון: 10:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully