וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין מין מורשע חשוד שפיתה קטינים לביתו

איילה חננאל וגלעד גרוסמן

3.11.2010 / 9:53

תושב נתניה שהורשע בעבר בתקיפת קטינים וריצה מאסר נתפס כשהוא מפתה קטינים לביתו, שם ביצע בהם לפי החשד מעשים מגונים. בנוסף, תושב ירושלים מואשם כי הציע לילדים ממתקים - ותקף אותם מינית

גבר בן 44 נעצר הבוקר (רביעי) בנתניה בחשד שביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בקטינים. לדברי המשטרה, האיש, עבריין מין שהורשע בתקיפה מיניות של נערים והשתחרר לפני כחמש שנים מהכלא, נהג לפתות את הקטינים לבוא עמו לביתו, שם ביצע בהם את המעשים, לפי החשד.

החשוד יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום ברמלה, והפרקליטות תבקש שם להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "נסיבות ביצוע העבירה ונסיבותיו האישיות של המשיב מקימות חשש קרוב לודאי, כי אם לא ייעצר, הוא ימשיך לעבור עבירות דומות ולסכן את בטחון הציבור", נכתב בבקשת המעצר.

בתוך כך, לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר כתב אישום נגד תושב העיר בן 43, בגין ביצוע מעשים מגונים בקטינים. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין ירון מינטקביץ' מפרקליטות מחוז ירושלים, סץ נהג לפתות ילדים לביתו בהבטחה שייתן להם ממתקים, ואז נהג להפשיט אותם ולגעת באיברי המין שלהם. באחד המקרים ביצע מעשה סדום בילד בן חמש. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מאוחר יותר דווח כי תושב תל אביב בן 74 נעצר אתמול בחשד שבמהלך השנים האחרונות ביצע מעשים מגונים בשתי נכדותיו של בת זוגו, כיום בנות 12 ו-16. מהחקירה של תחנת תל אביב צפון, עולה כי החשוד נהג לבצע את המעשים בילדות כאשר היו מגיעות לבקר את סבתן עמה התגורר. הוא יובא היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully