וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכנים שדלתם מחצה התינוק למוות: זה לא בגללנו

איילה חננאל

3.11.2010 / 0:07

בני הזוג שנחקרו בחשד לרשלנות לאחר שדלתם מחצה למוות פעוט בי-ם, טוענים כי הם דאגו שהדלת תושלך למכולת אשפה, אך זו חזרה לבניין באורח מסתורי. השניים הורחקו מביתם למשך חמישה ימים

בני הזוג משכונת קריית יובל בירושלים שעוכבו אתמול (שלישי) לחקירה בחשד לרשלנות שהובילה למותו של פעוט שנמחץ על ידי דלת פלדה, טוענים כי הם לא אחראים להימצאה של הדלת בבניין. השניים שוחררו ממעצר בתנאי הרחקה מביתם למשך חמישה ימים ונאסר עליהם ליצור קשר עם משפחת הפעוט.

בחקירתם טענו השניים, כי לאחר שהחליפו את דלת הכניסה לביתם באמצעות איש מקצוע, הושלכה הדלת על ידי האיש למכולת אשפה בסמוך לבניין. לאחר מכן, טענו השניים כי היא חזרה לבניין באורח מסתורי.

עוד טענו בני הזוג, כי לפני האירוע היום הייתה הדלת מונחת בלובי הבניין, מאחורי דלתות הכניסה, במשך כחודשיים מבלי שאיש מהדיירים יזיז אותה או ישליכה לפח האשפה. פרקליטם של בני הזוג, עורך הדין אריאל עטרי, אמר לוואלה! חדשות: "מדובר בטרגדיה. לפני חודשיים החליפו בני הזוג את הדלת המקולקלת על ידי איש מקצוע שגם פינה אותה למכולת האשפה. ככל הנראה, אחד הדיירים שרצה להשתמש בה החזיר אותה לבניין וכעבור חודשיים אירע המקרה הטראגי. בני הזוג משתתפים בצער משפחת הפעוט שנפטר".

המקרה אירע מוקדם יותר אתמול כאשר אם ובנה בן השנה וחצי, המתגוררים בבניין נכנסו לחדר המדרגות. בזמן שהאם הורידה את הפעוט מהטיולון כדי לקשור את הטיולון למעקה, ניגש הפעוט אל הדלת, נגע בה וזו נפלה עליו ומחצה אותו. לאחר המקרה סיפר אביו של הילד כי השכן שהחליף את הדלת, התבקש להוציא אותה מחדר המדרגות.

(עדכון ראשון 2.11 21:27)

  • עוד באותו נושא:
  • דלת
  • פעוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully