וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העירייה: הקריסה בקולנוע ת"א - כשל הקבלן

2.11.2010 / 12:12

קיר קרס הלילה במהלך הריסת קולנוע ת"א ונפל על גן ילדים סמוך ובנס איש לא נפגע. עיירית ת"א מפנה אצבע מאשימה לעבר הקבלן שמבצע את ההריסות וממשיכה בבדיקת האירוע

אבי כהן

עיריית תל אביב מפנה הבוקר (שלישי) אצבע מאשימה לעבר קבלן העפר שבמבצע את הריסת קולנוע תל אביב על רקע קריסת קיר הלילה באתר. הקיר שקרס, נפל על גן ילדים הפועל ברחוב גליקסון הסמוך, אלא שבשל העובדה כי הדבר אירע בלילה, איש לא נפגע.

"השעה היתה 5:20 בבוקר, פתאום אתה מוזנק מהמיטה כמו ברעידת אדמה קשה", סיפר נתי אמיר, תושב השכונה. "כמובן שאתה מתעורר, רץ לחלון ורואה בניין שנראה כמו אחרי התקפת טילים. קורה ענקית מקולנוע תל אביב נכנסת לאחת הדירות בבניין, פוגעת בה ועושה נזק לכניסה". אמיר סיפר כי הקורה נפלה כעשרה סנטימטרים מחלון שמאחוריו מיטה זוגית ומיטת ילד. "האישה התעוררה ומשכה את התינוק מהמיטה, הרעש היה נוראי", אמר.

"נפילת קורת הבטון אירעה בעקבות כשל של הקבלן בביצוע ההריסה", נמסר מעיריית תל אביב, "במקום להרוס כלפי פנים, ההריסה נעשתה כלפי חוץ". צוותי פיקוח של מנהל ההנדסה בעירייה הוזעקו למקום ובחנו את אתר הקריסה. מהעירייה נמסר כי העבודות יחודשו רק לאחר שגורמי ההנדסה יוודאו כי לא נגרמת כל סכנה בהמשך ההריסות. עוד נמסר כי המבנה השכן לקולנוע אינו בסכנה, אולם הוא פונה באופן חלקי מדייריו בכדי לשמור על ביטחונם.

"באשר לגן הילדים הפועל במקום, מדובר בגן פרטי שאינו באחריות העירייה", נמסר, "בכל מקרה, בזמן נפילת קיר הבטון, אשר אירעה בשעות הבוקר המוקדמות, היה הגן ריק מאדם". מחברת "דרך עפר" המבצעת את ההריסות לא התקבלה תגובה עד למועד פרסום הכתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully