וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן שנתיים נמחץ למוות מנפילת דלת פלדה

אריאל נוי ואיילה חננאל, מערכת וואלה חדשות!

2.11.2010 / 12:02

פעוט בן שנתיים משכונת קריית יובל בי-ם נהרג לאחר שדלת פלדה נפלה עליו בחדר המדרגות. אביו של הילד: "הדלת שייכת לשכן, ביקשתי שיוציא אותה"

תאגיד כאן

דלת פלדה נפלה הבוקר (שלישי) על פעוט כבן שנתיים בשכונת קריית יובל בירושלים. כתוצאה מנפילת הדלת, נפצע הפעוט באורח אנוש. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם, אולם הוא מת בדרכו לבית החולים.

ילד בן שנתיים נמחץ למוות תחת דלת פלדלת, נובמבר 2010. עומר מירון
"בכניסה לבניין הייתה דלת שמתחתיה שלולית דם". זירת הארוע היום/עומר מירון

מבדיקה ראשונית עולה כי הדלת הייתה שעונה על הקיר בחדר מדרגות, וכאשר אמו של הפעוט הלכה להביא את עגלתו, נפלה הדלת ופגעה בו. שוטרי מחוז ירושלים נמצאים במקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

החובשת רבקה אור סיפרה לוואלה! חדשות: "בכניסה לבניין הייתה דלת שמתחתיה שלולית דם. נכנסנו לדירה ושם מצאנו פעוט כבן שנתיים מדמם כשהוא שוכב על הספה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה עד שהגיעה ניידת טיפול נמרץ של מד"א ירושלים והמשיכה עם פעולות החייאות מתקדמות ועם תרופות".

לדברי אמו של הפעוט, היא יצאה עם בנה מביתם ואחזה בידו. לפתע הפעוט אחז בדלת שנפלה עליו. לדברי אביו של הפעוט, מדובר בדלת שהוחלפה לפני חודש וחצי. האב הוסיף כי השכן שהחליף את הדלת, התבקש להוציא אותה מחדר המדרגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully