וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נפגש עם חבר ודקר אותו למוות באכזריות

איילה חננאל

2.11.2010 / 11:03

חיים שמלצר, תושב ירושלים, מואשם כי רצח במוצאי שמחת תורה את חברו יוסף בוזגלו. לפי כתב האישום, שמלצר אמר "אין לי אלוהים" ונעץ במפשעתו של הקורבן סכין באורך 23 ס"מ

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד חיים שמלצר, תושב ירושלים בגין רצח של חברו יוסף בוזגלו במוצאי שמחת תורה, בחודש ספטמבר האחרון. לפי כתב האישום, במוצאי החג צלצל שמלצר לבוזגלו וקבע להיפגש עמו בשכונת מקור ברוך בעיר. שמלצר ואדם נוסף, הגיעו למקום האירוע. במהלך הפגישה התפתח ויכוח מילולי ובמהלכו איים שמלצר על בוזגלו במילים "אין לי אלוהים, אתה תשלם על זה, אני ארצח אותך!"

עוד צוין בכתב האישום כי לאחר מכן, שמלצר והאדם הנוסף גררו את בוזגלו לרחוב סמוך, שם הצמידו אותו עם הגב לקיר בחצר אחד הבניינים. אז, שלף בוזגלו סכין מתקפלת באורך 23 סנטימטרים, ונעץ אותה במפשעתו של הקורבן. לאחר מכן, משך שמלצר את הסכין בתוך גופו של הקורבן כלפי מעלה, במטרה לגרום לנזק מירבי. בוזגלו המתוטט מיידית ונפל, ושמלצר דקר אותו פעם נוספת, בחלק התחתון של גבו.

בוזגלו הובהל לבית החולים במצב של מוות קליני. הוא עבר החייאה וניתוח, אך למחרת מת מפצעיו. כתב האישום מציין כי שמלצר המית את בוזגלו "בדם קר", מבלי שקדמה התגרות למעשה, ובנסיבות שבהן יכול היה לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו, ומשהכין את עצמו להרוג. החשוד הנוסף במעשה, ברח ביום באירוע והמשטרה עדיין מנהלת אחריו מצוד.

עורכי דינו של הנאשם, אלי כץ ויהודה שושן, מסרו בתגובה, כי "כבר מעיון ראשוני בחומר החקירה עולה כי כתב האישום אינו מבוסס וקיים קושי לקשור בין הנאשם למקרה הטראגי. לאחר העיון בחומר הדל והבלתי ברור קל יותר להבין מדוע התעקשה המשטרה להסתיר מהנאשם את החומר נגדו. העובדה כי הדוקר קרא "אין לי אלוהים" רק מוכיחה כי לא היה זה הנאשם, המנהל מאז ומעולם אורח חיים חרדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully