וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא בטוח שטל מור דרס את חשין"

2.11.2010 / 10:50

במהלך הקראת כתב האישום נגד טל מור, המואשם בדריסת רוכב האופניים שניאור חשין, טענה פרקליטתו של מור כי קיים סיכוי שמישהו אחר עומד מאחורי הדריסה

יגור מזור

(צילום יגור מזור, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בעוד טל מור הנאשם בהריגת רוכב האופניים שניאור חשין הכחיש הבוקר (שלישי) בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה את האישומים נגדו, הודיעה ההגנה במשפטו כי תזמין מומחה רפואי כדי לבחון את האפשרות שאדם אחר דרס את חשין. זאת בשל העובדה שכפי הנראה שהו אנשים נוספים באזור התאונה. עם זאת, פרקליטתו של מור, עו"ד תמי אולמן, הבהירה כי מדובר בבדיקה ראשונית בלבד.

אולמן אמרה בדיון במענה לכתב האישום כי מור מודה שהיה מעורב בתאונה, אך לא הבחין בחשין טרם התאונה, היות והיה בוקר ערפילי, ולא ידע שפגע בבנאדם. לכן, טענה הפרקליטה, גם לא הגיש סיוע לרוכב הפצוע, כך שלא מדובר בהפקרה. אולמן טענה כי מור שתה באותו לילה כוס בירה אחת ושתי כוסיות עראק בלבד, והכחישה בשמו כי שתה מעבר לכך וכי צרך סמים לפני התאונה. מור גם מכחיש שניסה להסתיר את שמשת הרכב שנופצה וששיקר לסוכן הביטוח על נסיבות התאונה, כאשר סיפר שפגע בעץ.

לפי כתב האישום, סמוך לשעה 4:00 בבוקר החל מור לנסוע חזרה לביתו, לאחר שלא ישן כ-18 שעות, כשבדמו ריכוז אלכוהול גבוה ושאריות של סמים. הוא עלה על כביש 444, סטה אל עבר שולי הדרך, פגע במעקה הבטיחות ואז פגע בחשין, שרכב על אופניו לצד הדרך. כתוצאה מהתאונה הוטח חשין אל מכסה המנוע ולשמשה הקדמית ומת במקום כתוצאה מהפגיעות שספג. מור לא עצר והמשיך לנסוע לכפר ברוך.

כשהגיע מור אל ביתו, כיסה את השמשה הקדמית באמצעות בד והתקשר לסוכן הביטוח שלו והודיע לו כי פגע בעץ. הפרקליטות מבקשת להורות על מעצרו של מור עד תום ההליכים הפליליים נגדו. "המשיב הפקיר את רוכב האופניים במקום התאונה, נמנע מלברר את מצבו ומלהעניק לו עזרה רפואית או להמתין במקום עד לבוא כוחות הביטחון וההצלה", נכתב בבקשת המעצר. בידי הפרקליטות בדיקות דם ושתן שנערכו למור, שהצביעו על נוכחות סמים בדמו וכן חוות דעת טוקסיקולוגית לפיה ריכוז האלכוהול בדמו היה 165 מיליגרם. כמו כן ישנם צילומים של מור נוסע במהירות של מעל 120 קמ"ש לאחר התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully