וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 12 חשוד בתקיפה מינית של קשישות

איילה חננאל

1.11.2010 / 18:47

לפי החשד, ילד מנתניה נגע באזורים אינטימיים של נשים בנות 90-65, תוך שימוש בכוח ובאלימות נגדן. בחקירתו הוא הסביר: "עשיתי את זה מתוך שעמום. תקפתי אותן כי הן קשישות חלשות וטיפשות"

ילד בן 12 מנתניה נעצר אמש (ראשון) על ידי שוטרי מחלק הנוער בעיר בחשד שתקף מינית קשישות. לתחנת המשטרה בעיר הוגשו בשלושת החודשים האחרונים כ-15 תלונות על ידי נשים בנות 65-90 שסיפרו כי הנער תקף אותן מינית בעת שהלכו ברחוב.

בין היתר, טענו הזקנות כי הילד נהג לגשת אליהן, לחשוף את איבר מינו ולגעת בהן באזורים אינטימיים תוך כדי שימוש בכוח ואלימות. מחקירת המשטרה עלה, כי רוב התקיפות בוצעו בסמוך לבית אבות בו מתגוררות הקשישות, בשעות הערב כאשר הן צעדו לבדן ברחוב. בחלק מהמקרים ניסו הנשים להיאבק וכתוצאה מכך נחבלו. לאחת הנשים אף נשברה היד לאחר שהופלה בכוח לקרקע. שוטרי מחלק הנוער בפיקודו של פקד אהרון רנד עצרו את הילד. בחקירתו אמר הילד כי "אין לי הסבר למעשים שלי, עשיתי את זה מתוך שעמום. תקפתי אותן כי הן קשישות חלשות וטיפשות".

במחלק הנוער במשטרת נתניה מציינים כי מדובר באחד האירועים החמורים בהם הם נתקלו. הנער הובא לבית המשפט לנוער בנתניה ושוחרר למעצר בית בן עשרה ימים. עוד נמסר, כי יוגש נגדו בקרוב כתב אישום בגין תקיפה בנסיבות מחמירות וביצוע מעשים מגונים בכוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully