וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר שנות מאסר לגבר שאנס צעירה עם פיגור שכלי

קובי מנדל

1.11.2010 / 17:00

אהרון מושאשוילי, בן 28 מקריית ים, נידון לעשר שנות מאסר בפועל ולשנתיים מאסר על תנאי לאחר שגרר למחסן צעירה הלוקה בנפשה וסובלת מפיגור שכלי, הפשיט אותה בכוח ובעל אותה

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (שני) עשר שנות מאסר בפועל על אהרון מושאשוילי, בן 28 מקריית ים, לאחר שהורשע באונס צעירה בת 22 הסובלת מליקוי בשכלה ונפשה וכן באיומים לפגוע בה אם היא תספר על מעשה האונס. בנוסף, נגזרו עליו שנתיים מאסר על תנאי, והוטל עליו לשלם למתלוננת פיצוי בגובה 40 אלף שקל.

לפי כתב האישום שהוגש נגדו, מושאשוילי פגש את הצעירה במהלך חודש מאי 2010, כאשר היא היתה בדרכה ממקום עבודתה להוסטל בו היא מתגוררת. הוא שוחח עמה - וכשראה שהיא סובלת מפיגור שכלי, הוא גרר אותה בכוח למחסן שבבעלותו, הפשיט אותה בכוח מבגדיה ובעל אותה.

לא הביע חרטה

בשלב הטיעונים לעונש מושאשוילי נמנע מהבעת צער או חרטה על מעשיו. בקשתו היחידה היתה לדחות את מועד מתן גזר הדין כדי לאפשר לו לצום ובכך להעביר את רוע הגזירה, כהגדרתו. הרכב השופטים בראשות אב בית הדין השופט יוסף אלרון, ציין כי "חומרת מעשיו של מושאשוילי בולטת לאור העובדה שכפה את מעשיו על המתלוננת - עוברת אורח תמימה שהלכה ברחוב לביתה, תוך ניצול חולשותיה ופגמיה המנטליים והפיזיים וכי על פי העדויות לא נשמע לתחינותיה ופעל נגדה בברוטליות וללא רחם".

השופטים יוסף אלרון, אברהם אלייקים ומשה גלעד הוסיפו כי "מן הראוי לתת ביטוי בהטלת העונש לפגיעה הקשה שפגע הנאשם בגופה ובנפשה של המתלוננת, תוך מתן משקל משמעותי לנסיבות ביצוע העבירות: מפגש אקראי ברחוב, ניצול חולשותיה וביצוע מעשים בזויים". עוד ציינו השופטים, כי "הנאשם במעשיו המכוערים פגע בזכותה של המתלוננת לגופה ורמס את כבודה וכי בעדותה בלט גודל הפגיעה הנפשית שחוותה, פגיעה שהותירה בה צלקות שתישארנה לאורך זמן רב, ולכן יש לחייבו גם בתשלום פיצוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully