וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ: אין הצעה אמריקאית לגבי חידוש ההקפאה

1.11.2010 / 16:12

נתניהו הכחיש את הפרסומים, לפיהם ממשל אובמה הציע לישראל תמריצים בתמורה לחידוש הקפאת הבנייה בהתנחלויות. בישיבת סיעת הליכוד הוא אמר ש"כרגע לא מדברים על העניין"

ראש הממשלה בנימין נתיהו התייחס היום (שני) לפרסומים, לפיהם הממשל האמריקאי הציע לישראל ערבויות שונות בתמורה לחידוש הקפאת הבנייה בהתנחלויות. בישיבת סיעת הליכוד, אמר נתניהו במענה לשאלותיהם של חברי הכנסת ציפי חוטובלי ודני דנון, כי "אין הצעה אמריקאית כרגע על תמורה להמשך ההקפאה, וכרגע לא מדברים על העניין".

נתניהו גם התייחס להצהרתו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, לפיה הרשות תשקול לפנות באופן חד צדדי למועצת הביטחון של האו"ם כדי לזכות ממנה בהכרה במדינה פלסטינית. לדברי נתניהו, "יהיו לזה מחירים משני הצדדים, וזה לא יקיים את הפתרון".

לקראת תום הקפאת הבנייה בשטחים פורסם בישראל ובארה"ב, כי הנשיא האמריקאי ברק אובמה העביר לראש הממשלה נתניהו מכתב, בו הוא הציע לישראל שורה של תמריצים במו"מ בתמורה להקפאה נוספת בת 60 יום. הבית הלבן הכחיש את הדיווחים. "אף מכתב לא הועבר לראש הממשלה נתניהו. לא נגיב בנושאים דיפלומטיים רגישים", אמר דובר הבית הלבן, טומי וייטור

עם זאת, שגריר ישראל בוושינגטון מייקל אורן אמר בתחילת החודש בראיון לעיתון "וושינגטון פוסט", כי "הממשל האמריקאי פנה לישראל עם מספר הצעות, תמריצים אם תרצו, שיאפשרו לממשלה להקפיא את הבנייה בהתנחלויות לעוד חודשיים-שלושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully