וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב הוכרע: ח"כ שאמה יהיה יו"ר ועדת הכלכלה

פנחס וולף

1.11.2010 / 15:36

למרות ניסיונותיו של נתניהו להשאיר בתפקיד את מקורבו אופיר אקוניס, ימונה ח"כ כרמל שאמה הכהן ליו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת. עם זאת, הוא ייכנס לתפקיד רק בעוד 45 יום

סיעת הליכוד החליטה היום (שני) לדחות את חילופי יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת ב-45 ימים. בסיומם יחליף חבר הכנסת כרמל שאמה הכהן את חבר הכנסת אופיר אקוניס, על פי ההסכם שנחתם עם הקמת הקואליציה. ההחלטה התקבלה ללא הצבעה וקדמה לה בקשה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לדחות את חילופי יושבי הראש של ועדת הכלכלה.

ח"כ שאמה הכהן הביע מורת רוח מדחיית כניסתו לתפקיד ומקבלת ההחלטה ללא הצבעה בישיבת סיעת הליכוד. "אשקול את צעדיי", הוא אמר בתום הישיבה. לדבריו, "על פי חוקת הליכוד, 10% מפורום שמתכנס יכולים לדרוש הצבעה חשאית, וראש הממשלה סירב לקיים הצבעה שכזו. משום כך לא היתה כלל הצבעה והסיעה הגיעה להסכמה מבלי להצביע".

בישיבת סיעת הליכוד אמר ראש הממשלה נתניהו: "אני מבקש עיכוב של 45 ימים בביצוע החלטת הסיעה לגבי איוש ראשות ועדת הכלכלה. מדובר בעיכוב זמני בביצוע ההחלטה, מכיוון שייתכנו שינויים באיוש ראשות של ועדות שונות בכנסת. זה לא עניין אישי". ראש הממשלה הוסיף כי ח"כ אקוניס לא ביקש להישאר בתפקידו כיו"ר הוועדה הנוכחי. גם אקוניס אמר לאחר קבלת ההחלטה כי "מעולם לא ביקשתי מראש הממשלה להישאר בתפקיד. אמלא כל החלטה של סיעת הליכוד ושל ראש הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully