וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פרסם בבלוג כי הוא רוצה לאנוס קטינים

איילה חננאל

1.11.2010 / 13:09

סטודנט מירושלים חשוד כי פרסם בבלוג האישי שלו את רצונו לאנוס ולרצוח קטינים. לפי החשד, הוא אף רשם כי בכוונתו לבצע את המעשים גם בארה"ב, כיוון ששם מוטל עונש מוות

סטודנט מירושלים בשנות ה-30 לחייו נעצר היום (שני) על ידי חוקרי מרחב מוריה לאחר שבמהלך החודשים האחרונים פרסם, לפי החשד, בבלוג האישי שלו את רצונו לאנוס קטינים ולרצוח אותם. כמו כן, כתב החשוד כי הוא רוצה לנסוע לארה"ב על מנת לאנוס ולרצוח נשים וקטינים, זאת כיוון ששם חל עונש מוות.

לדברי המשטרה, החשוד הודה בחקירתו במעשים המיוחסים לו. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד מחר. כמו כן, נבדקת האפשרות כי החשוד היה מעורב במספר מעשים בעלי אופי פדופילי.

רשת האינטרנט הפכה מזמן למקום פעולה עבור פדופילים. בחודש פברואר, הוגש כתב אישום נגד אבינועם ברברמן, בן 34 מתל אביב, הנאשם בשורה ארוכה של עבירות מין בקטינות אותן הכיר באמצעות אתרי אינטרנט המיועדים לילדים ולבני נוער.

לפי כתב האישום, נהג ברוורמן להשתמש באתרים שונים במטרה ליצור קשר עם ילדות בגילאים 8-14 כדי לבצע בהם מעשים מיניים. במהלך 4 שנים עד מעצרו שוחח באמצעות תוכנת ICQ עם מאות קטינים בגילאים שונים. הוא נהג להציג את עצמו כמי שצעיר בכ-9 שנים מגילו האמיתי ולהחמיא לקטינות על יופיין. לאחר שרכש את אמונן התחיל ושוחח עמן על נושאים מיניים ואף שלח לחלקן תמונות וסרטוני עירום שלו. הוא נהג לברר מתי הילדות נמצאות לבדן בבית והציע להיפגש עמן כדי לצפות בסרטים או לטייל יחד. כך הצליח להפיל ברשתו מספר קטינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully