וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה חקירת העובדת של ברק ופריאל

איילה חננאל

1.11.2010 / 0:02

בתום חקירה בת כמה שעות שוחררה לביתה העובדת הזרה החשודה כי הועסקה בבית שר הביטחון ורעייתו. היא צפויה להגיע לחקירה נוספת ביחידת "עוז" בימים הקרובים

העובדת הזרה מהפיליפינים החשודה שהועסקה בביתם של שר הביטחון אהוד ברק ורעייתו נילי פריאל שוחררה אמש (ראשון) לביתה בתום חקירה בת מספר שעות. ההיא שוחררה בתאנים מגבילים, וככל הנראה תצטרך להתייצב שוב במשרדי יחידת "עוז" לחקירה נוספת. חוקרי יחידת "עוז" סירבו למסור כל פרט מחקירתה של העובדת.

אתמול אחר הצהריים נעצרה העובדת בדרום תל אביב בעקבות פעילות משולבת של צוותי יחידת "עוז" מרכז, בראשות אסף עמר. ברשות האוכלוסין וההגירה אמרו בעקבות מעצרה כי הם "מקווים שחקירתה תסייע לקידום תיק החקירה נגד משפחת ברק פריאל ושאולי אף תביא לסיומו". עוד נמסר כי רק לאחר תום החקירה בנוגע להעסקתה בבית משפחת ברק- פריאל, יערכו ברשות בירור בנוגע למעמדה בארץ.

ניסיונות האיתור של עוזרת הבית של משפחת ברק החלו לאחר שברשות ההגירה התקבל מידע חדש בעניינה. דוברת רשות ההגירה והאוכלוסין, סבין חדד, מסרה אז כי "הרשות תפעל כפי שכתוב במכתבו של היועץ המשפטי לממשלה ובלי שום קשר פעלה ופועלת לאיתורה של העובדת הזרה, מעצם היותה שוהה בלתי חוקית. אם יתעורר הצורך, תזומן גם נילי פריאל להמשך חקירה".

עדכון ראשון: 23:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully