וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחררה החשודה בשליחת המטענים מתימן לארה"ב

31.10.2010 / 22:01

הרשויות בתימן שחררו את הסטודנטית החשודה כי בשליחת חבילת הנפץ לבתי הכנסת בארה"ב. קרוב משפחתה אמר כי כעת מתנהל מצוד אחר אישה אחרת שהשתמשה בזהותה

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

הרשויות בתימן שחררו הערב (ראשון) את חנאן סמאווי, הסטודנטית שהייתה חשודה כי שלחה את חבילות הנפץ לבתי כנסת בשיקגו. קרוב משפחתה של הסטודנטית, בשנות ה-20 לחייה, אמר כי כעת מתנהל מצוד אחר האישה שלפי החשד השתמשה בזהותה של הסטודנטית. בעקבות מעצרה הפגינו סטודנטים באוניברסיטת צנעא והשביתו את הלימודים.

הרשויות המדינה פרסמו הערב הודעה לפיה הסטודנטית לא הייתה מעורבת בפרשה. לפי ההודעה, החשודה שוחררה הערב בערבות לאחר שחברת המשלוחים שטיפלה בחבילות הבהירה כי החשודה היא לא זו שחתמה על מסמכי המשלוח. כעת מאמינים בצוות החקירה כי מישהו גנב את זהותה של הסטודנטית, אולם אין בידם מידע על חשוד ספציפי.

בעקבות חשיפת שני מטענים חשודים ביום שישי האחרון במטוסי תובלה שהיו בדרכם מתימן לארה"ב, הגבירו גופי התעופה ברחבי העולם את רמת האבטחה שלהם. לדברי גורמים רשמיים בארה"ב, ארגון אל-קאעדה הוא החשוד המרכזי בשליחת המטענים.

יועץ הבית הלבן לענייני טרור ג'ון ברנן אמר לרשת ABC כי "האיש שהכין את הפצצות האלה מסוכן מאוד. מישהו מיומן ומנוסה ללא ספק, וחייבים לאתר אותו. יש להביאו למשפט בהקדם האפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully