וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת התה של הליכוד: להפסיק את תהליך השלום

31.10.2010 / 19:53

פעילי ליכוד, בראשות ח"כ דני דנון והח"כ לשעבר מיכאל קליינר, מקיימים בת"א "מסיבת תה", ברוח תנועת המחאה נגד נשיא ארה"ב אובמה. "עוד הקפאה תהיה מלכודת מוות לישראל"

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכת וידיאו: דורון שטיין)

עשרות פעילי ליכוד מקיימים הערב (ראשון) בתל אביב "מסיבת תה", ברוח מסיבות התה שנערכו בארצות הברית נגד הנשיא ברק אובמה, ועל רקע ההערכות במערכת הפוליטית כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מעוניין להכריז על הקפאה נוספת.

יוזם "מסיבת התה", ח"כ לשעבר מיכאל קליינר, אמר בפתח האירוע כי "המסיבה הזו תביא תועלת אל מול הלחצים הרבים והלא צודקים המופעלים על מדינת ישראל. מי שלוחץ יודע שזו דרישה לא מוצדקת. החודשיים האלה (של הקפאה נוספת - פ"ו) יהיו מלכודת מוות למדינת ישראל", אמר קליינר.

"צריך להפסיק את תהליך השלום", הוסיף קליינר, "יש בו אפס תועלת והוא מביא מאה אחוז טרור. אנחנו כאן כדי להדוף, יחד עם כל הגורמים במחנה הלאומי, את הלחץ הזה". בכנס משתתפים גם סגן השר איוב קרא, ח"כ דני דנון וראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה.

ח"כ דנון אמר ב"מסיבת התה" כי "ההקפאה זה עוד סרט גרוע מבית היוצר של ברק אובמה. אם הוא מחפש את ההצדקה לפרס הנובל לשלום דרך הקפאה שניה, שיחפש מדינה אחרת. התה שמוגש פה צריך לעורר אותנו. לא הגיוני שממשלת ליכוד תדבר 24/7 על הקפאת הבניה".

יו"ר חטיבת "מנהיגות יהודית" בליכוד, משה פייגלין סירב לתקוף את אובמה וטען כי, "הבעיה אינה אובמה. כל נשיאי ארה"ב הפעילו בעבר לחץ כזה או אחר. כדי להיות מסוגלים לומר 'לא' לאובמה צריך להגיד 'כן' למדינה יהודית. כל עוד אנחנו בורחים מהזהות היהודית אין לנו שום יכולת אמיתית להגיד 'לא' לאובמה או למישהו אחר".

סגן השר איוב קרא אמר בכנס: "הסולידאריות שמגלה ברק אובמה כלפי מדינות האיסלם נותנת השראה לאוסמה, ששלח רק לפני יומיים חבילות נפץ למטרות יהודיות בארצות הברית. אנחנו מגבים את ראש הממשלה בניהול השוטף של המדינה, ומגבים אותו מכאן לעמוד מול הלחצים של אובמה, שביום שלישי גם העם בארה"ב יגיד לו - עצור את הנטייה למדינות האיסלם ועצור את הלחץ על ישראל. אז לא אובמה ולא אוסמה ירתיעו אותנו", אמר קרא, המזרח התיכון אינו מקום בטוח לנאיביות ולצערי מיעוט של נאיבים מנסה להשתלט על הרוב המפוכח בישראל. עם ישראל צריך לעמוד איתן ולשמור על חוסנו ועוצמתו, ואין מקום כאן לטעויות כי אויבינו ממתינים לכל טעות קטנה כדי להשמידנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully