וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדאללה גולללל: נשות ירדן אלופות הכדורגל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

31.10.2010 / 16:01

נבחרת ירדן בכדורגל נשים הביאה הרבה כבוד לממלכה ההאשמית, לאחר שזכתה באליפות כדורגל הנשים של העולם הערבי. גם הפלסטיניות השתתפו והציגו יכולת נאה

המלך עבדאללה גאה: נבחרת ירדן בכדורגל נשים זכתה באליפות כדורגל נשים בעולם הערבי לשנת 2010 שהתקיימה בבחריין. זאת לאחר שגברה בגמר בתוצאה 0-1 על נבחרת מצרים. למרות שליטה של הנבחרת המצרית על המגרש, סטפני מאזן הירדנית הבקיעה את השער היחיד בדקה ה-82 והעניקה הרבה כבוד לממלכה ההאשמית.

מאמן נבחרת ירדן, מאהר אבו הנטש, אמר בהתרגשות בתום האליפות כי ההישג של שחקניותיו "לא בא במקרה, אלא הוא תוצר של עבודה קשה והשקעה של התאחדות הכדורגל הירדנית שבראשה עומד הנסיך עלי בן חוסיין". לדבריו, השחקניות אינן מסתפקות בתואר זה בלבד אלא מעוניינות להשתתף באליפות אסיה, באולימפיאדה ובאליפות העולם.

במקום השני זכתה, כאמור, נבחרת מצרים ואת המקום השלישי קטפה המארחת בחריין לאחר שהביסה את נבחרת פלסטין בתוצאה 1-5. ארבע הנבחרות הנוספות שהשתתפו באליפות - קטאר, לבנון, סוריה ועירק - הודחו בשלבים המוקדמים. הנבחרת הפלסטינית הציגה יכולת לא רעה כשניצחה בשלבים המוקדמים את סוריה 3-5 וכשהביסה 0-18 את קטאר.

הנבחרת הפלסטינית הגיעה אתמול אחר הצהריים בחזרה לשטחים והתקבלה על ידי עשרות אוהדים, בני משפחה ופקידים בכירים כגון סגן מושל יריחו, ראש העירייה, חברי ההתאחדות לכדורגל ובכירי משרד הספורט ברשות. הבכירים בירכו את השחקניות על "ההישג הגדול" בזכייתן במקום הרביעי והביעו תקווה כי הנבחרת תעפיל לאולימפיאדה ב-2012.

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully