וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת דרשה להציג קלטת סקס של אביה, ביהמ"ש סירב

רמי שני

31.10.2010 / 11:30

במטרה למנוע קיום צוואה, ביקשה אישה לפרסם קלטת בה מתועד אביה המנוח במצב אינטימי, בעודו אומר שגרושתו גנבה ממנו כסף. אולם ביהמ"ש דחה את הבקשה בשל פגיעה בפרטיות

בית המשפט המחוזי בבאר שבע, דחה לאחרונה בקשה של אישה מהדרום להציג קלטת המתארת את אביה מקיים יחסי מין עם אישה שאינה אשתו, כראיה במשפט קיום הצוואה שלו. זאת בטענה שהצגת הקלטת תפגע בכבודם של האב ושל הנשים שעמן הוא קיים לכאורה יחסי מין.

הוריה של האישה התגרשו לפני כשבע שנים, ואביה מת בשנת 2007. לטענת הבת, בקלטת מתועדים גם דברים שאמר אביה לאישה שעמה הוא קיים יחסי מין, לפיהם הוא חושד שגרושתו גנבה ממנו 32 אלף שקלים, ובשל כך פעל להביא לפיטוריה מהמפעל בו עבדו יחד.

הקלטת נמצאה בכספת ביתו של האב, יחד עם קלטות אחרות בהן הוא מונצח בעת קיום יחסי מין עם נשים נוספות. לדברי הבת, "אין זה סביר כי יחפוץ להוריש את נכסיו לאישה, שעה שסמוך לפטירתו נטען על ידו כי היא גנבה ממנו את הכסף".

שופטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע, צילה צפת, דחתה את העתירה וכתבה כי "מדובר בעדות שמועה מפי עדות שמועה המובאת על ידי חוקר פרטי באשר לאמרת מנוח אותה שמע בעת צפייה בקלטת תוך חדירה ברגל גסה לפרטיות המנוח והאישה שאיתו. הצגת הקלטת מהווה פגיעה בפרטיות המנוח והאישה שאיתו באופן חריף וקיצוני. פגיעה מעין זו בפרטיות גבר ואישה הנמצאים במצב אינטימי, מהווה פגיעה בגרעין הקשה של הזכות לפרטיות, אין פגיעה קשה מזו ומעבר לכל מידה ראויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully