וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: מי שיורה רקטות לישראל הוא מורד

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

30.10.2010 / 10:19

ד"ר מחמוד א-זהאר, בכיר חמאס, אמר כי החמושים שממשיכים לירות רקטות לעבר ישראל הם "מורדים". "האם הם מצפים שנמחא כפיים לאדם שמורד בארגון שלו? המרד הזה עלול להוביל לאנרכיה"

בכיר חמאס ד"ר מחמוד א-זהאר אמר כי החמושים שממשיכים לירות רקטות לעבר ישראל הם "מורדים". בראיון לעיתון "אל-חיאת" היוצא לאור בלונדון הוסיף היום (שבת) א-זהאר והסביר כי "יש הסכם להפסקת אש שגובש לאחר המלחמה (מבצע עופרת יצוקה – נ.י). האם קיבלנו את ההסכם כדי למלא אחריו או כדי להפר אותו? האם הם מצפים שנמחא כפיים לאדם שמורד בארגון שלו? המרד הזה עלול להוביל לאנרכיה".

בהתייחסו לדיווחים על כך שאירן וסוריה מפעילות על ארגונו לחצים שלא לחתום על הסכם פיוס עם פתח, תהה: "מה הקשר של אירן לעניין הסכם הפיוס? מה התועלת שסוריה ואירן יכולות להפיק מהכשלת הפיוס? הפיוס לא פוגע בסוריה. סוריה הרי לא מנהלת תחרות עם מצרים מי תיזום פיוס. מצרים היא זו שתיווכה במגעים לגיבוש עסקת שליט, במגעים לגיבוש הפסקת אש ובשיחות השלום".

א-זהאר התבקש להתייחס גם להאשמות לפיהן ממשלתו מפרה את זכויות האדם ברצועת עזה ומדכאת את האזרחים. "למרבה הצער, פתח – כמו ישראל – התחילה לבצע פשעים נגד העם הפלסטיני. יש אלפי אנשי חמאס וארגונים אחרים שנמצאים בבתי הכלא של פתח, ואחרי זה מאשימים אותנו שאנחנו עוצרים אנשי פתח. אני קורא לפתח להגיד שם של עצור אחד על רקע פוליטי. הם פשוט משקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully