וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת שליט על ההשחתה: ונדליזם ופחדנות

אריאל נוי

29.10.2010 / 13:17

פעילים שהגיעו למאהל שהקימה משפחת שליט גילו כי המיצג שבו מוצבת דמותו של החייל החטוף הושחת. נעם שליט: "אין לי מושג מי עשה את זה. מפתיע שמאבטחי משרד רה"מ הסמוך לא הבחינו בדבר"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: דורון שטיין)

משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט, פרסמה בצהריים (שישי) תגובה נזעמת בעקבות השחתת המיצג עם דמותו של גלעד באוהל המחאה בירושלים. מהמשפחה נמסר כי "אנו מיצרים על הוונדליזם והפחדנות שבוצעה הלילה באוהל המחאה, סמוך למעונו הרשמי של ראש הממשלה. מדובר במעשה של גורמים אשר כפי הנראה, ישביתנו במקום ומאבקנו למען גלעד בנינו, מפריע להם והיו רוצים לראות את גלעד מופקר לגורלו אצל חמאס".

במיצג שהושחת מוצבת דמותו של החייל החטוף בתוך מבנה דמוי כלא. מדובר במיצג שהוקם במאהל המחאה שהקימה משפחת שליט. בנוסף, האלמונים גנבו את הדמות ותלשו שלטים שהוצבו במקום. המשטרה פתחה בחקירת המקרה. פעילים שהגיעו הבוקר נותרו המומים והחלו לסדר את המיצג מחדש.

אביו של גלעד, נעם שליט, סיפר לוואלה! חדשות כי "הגעתי הבוקר למאהל וראיתי שהשלט נגנב ואת כל המיצגים פזורים על הרצפה". שליט הוסיף כי "מאוד מפתיע שמשרד ראש הממשלה צמוד אלינו, ואף אחד מהשומרים במשרד לא שמע דבר. עוד מפתיע שיש מצלמות אבטחה מסביב לכל האזור והן לא קלטו דבר. אין לי מושג מי עשה את זה".

מיצג של גלעד שליט הושחת בירושלים – אוקטובר 2010. עומר מירון
המיצג שהושחת/עומר מירון

נעם שליט הגיב גם לפרסומים בתקשורת הזרה, לפיהם עסקת שליט מתעכבת בעקבות החלטותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לדברי שליט, "כל עסקה לשחרור גלעד נתונה בידיו של ראש הממשלה, ורק הוא אחראי לשחררו. היום אנחנו מגיעים ל -1,587 יום, שזה כמעט 1,600 ימים שגלעד בשבי. כל החלטה בעסקה נעשית אך ורק בידי נתניהו. ברור לכולם שהוא הקובע והמחליט. אנחנו יודעים שרוב העם כבר אמר את שלו, הן בצעדה והן בביקורים ההמוניים של המגיעים למאהל".

ח"כ עתניאל שנלר (קדימה) הגיב להשחתת מיצגו של שליט ואמר כי "משחיתי המיצג הם עלובים חסרי מוסר ומצפון. מדובר במעשה נוכלים, שלא ידעו מוסר מהו והמצאות מצפונם מוטלת בספק".

עדכון ראשון: 10:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully