וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נער דקר את סבו וסבתו והשאירם לדמם

28.10.2010 / 9:41

נער בן 18 מואשם בעבירות של חבלה ופציעה בנסיבות מחמירות לאחר שדקר ופצע לפני כשבוע וחצי את סבו וסבתו בדירה בבת ים. לטענת הפרקליטות, בחקירתו הודה הנער כי הוא השתמש בסמים בליל הדקירה

אבי כהן

(צילום: אבי כהן. עריכה: גדי וינסטוק)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד נער בן 18, בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ופציעה בנסיבות מחמירות של סבו וסבתו. זאת לאחר שלפני כשבוע וחצי הוא דקר ופצע אותם בדירתם בבת ים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין ליהי מלצמן מפרקליטות מחוז תל אביב, הנער נהג ללון בדירת סבו וסבתו בעיר. באחד הלילות הוא הגיע לדירה בערך בחצות הלילה וביקש שיכניסו אותו. בשעה 2:00 הלכו הסבים לישון, והנער נשאר לצפות בטלוויזיה בסלון. כעבור כשעה הוא נכנס למטבח, נטל סכין, נכנס לחדר השנה ואז דקר ופצע את סבו בן ה-74 בפלג גופו העליון.

הסבתא, בת 56, התעוררה וניסתה לגונן על הסב, אך נפצעה אף היא. הנכד זרק הסכין ונמלט מהדירה כשהוא משאיר את השניים פצועים ומדממים. השניים הובהלו לבית החולים.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנער עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר נטען, כי הנער הודה בחקירתו שבליל הדקירה הוא השתמש במספר סוגי סמים, אך לא סיפק הסבר למעשיו מעבר לכך. "מסוכנות המשיב נלמדת ממעשיו חסרי השליטה, עת תקף את סבו וסבתו באמצעות סכין בעודם ישנים", נכתב בבקשת המעצר. יצוין, כי הנער נעצר בעבר בשל עבירות סמים ורכוש, ובבוקר הדקירה התקיים דיון בעניינו בבית משפט לנוער.

פרקליטו של הנער, עורך הדין ניר אלפסה מהסניגוריה הציבורית בתל אביב, אמר לוואלה! חדשות בתגובה לכתב האישום כי "מדובר במקרה מצער. הנאשם נקלע למצב נפשי קשה באותו לילה, ובעטיו ביצע את המיוחס לו. בכוונתנו לבקש לשלוח את הנער לבדיקה פסיכיאטרית שתקבע האם היה אחראי למעשיו והאם הוא כשיר לעמוד לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully