וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הורה: "חפשו מדינות שיקלטו מסתננים"

27.10.2010 / 19:24

ראש הממשלה הנחה את את משרדי הממשלה הנוגעים לחפש מדינות שיסכימו לקלוט מסתנני עבודה שנכנסו לישראל באופן לא חוקי. מוקדם יותר דן הקבינט בהקמת הגדר בגבול ישראל-מצרים

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את משרדי הממשלה הנוגעים לכך לחפש מדינות שיסכימו לקלוט מסתנני עבודה שנכנסו לישראל באופן לא חוקי, כך נמסר הערב (רביעי) מלשכתו. בהודעה שמסרה הלשכה נכתב כי הצעד התבקש "במסגרת צעדים למניעת הצפת ישראל במסתננים ולמען שמירה על אופייה היהודי והדמוקרטי".

הבוקר קיים הקבינט המדיני-ביטחוני דיון במעקב אחר ביצוע החלטת הממשלה להקמת גדר בגבול ישראל מצרים שהתקבלה בחודש מרץ. בדיון אמר משרד הביטחון שהעבודות בשטח אמורות להתחיל בחודש נובמבר. נתניהו, הנחה את כל הגורמים לפעול באופן מיידי להאצת העבודות, ובמקביל לגבש פתרונות נוספים לצמצום זרם הפליטים ומהגרי העבודה בפרק הזמן הקרוב יותר שעד להשלמת המכשול. נתניהו הנחה לדווח לו בתוך חודש על תחילת העבודות בשטח והורה לנציגי מערכת הביטחון לשתף פעולה באופן מלא עם צוות המעקב בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה. כמו כן ראש הממשלה הודיע שהחליט למנות פרויקטור מיוחד לנושא.

נתניהו אמר כי "בעיית המסתננים הלא חוקיים בגבול הדרום מהווה איום על אופייה היהודי והדמוקרטי של ישראל. אני רוצה לראות תוצאות מעשיות של תחילת ביצוע המכשול הקרקעי כבר בשבועות הקרובים. בעוד ארבעה שבועות נכנס שוב את הקבינט, ונשמע דיווח על כך ממשרד הביטחון. עד אז משרד הביטחון ידווח על ההתקדמות לצוות המעקב בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה אייל גבאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully