וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 פצועים קל-בינוני בתאונת אוטובוסים ליד אילת

רמי שני

27.10.2010 / 16:47

25 נוסעים בשני אוטובוסים פרטיים נפצעו באורח קל עד בינוני בתאונת שרשרת עם משאית בכביש הערבה. ככל הנראה, שני האוטובוסים לא שמרו מרחק וכתוצאה התנגשו

עשרים וחמישה בני אדם נפצעו היום (רביעי) באורח קל עד בינוני בהתנגשות בין רכב פרטי לשני אוטובוסים פרטיים סמוך לאילת. צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו כדי לטפל בפצועים ולהעביר את אלו שהזדקקו לכך להמשך טיפול בבית החולים יוספטל באילת. התאונה אירעה סמוך לכניסה לקיבוץ סמ"ר, בכביש 90 (כביש הערבה). צוותי הרפואה העבירו בסך הכל 14 נפגעים לבית החולים יוספטל באילת.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי משאית שנסעה בכביש לכיוון דרום, האטה מסיבה שטרם הובררה את מהירות נסיעתה. על פי החשד, אוטובוס פרטי שהיה מאחוריה, ואשר נהגו ככל הנראה לא שמר על מרחק בלימה מספק, התנגש במשאית ובלם בפתאומיות. אוטובוס נוסף שהיה מאחוריו, התנגש באוטובוס שנעצר במקום. הפצועים הם נוסעים משני האוטובוסים.

בתוך כך, נפצעו אחר הצהריים ארבעה בני אדם בתאונה בין שתי מכוניות בצומת זיג שבדרום הר חברון. בין הנפגעים, נפצע ילד בן 5 באורח קשה מאוד בראשו. הוא הועבר לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. שאר הנפגעים נפצעו באופן קל עד בינוני. צוותים של מגן דוד אדום, הוזעקו כדי לטפל בנפגעים ולהעביר אותם לבית חולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully