וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר: הפגנה חילונית בבני ברק נגד חוק המלגות

גלעד גרוסמן ומוטי לוי

27.10.2010 / 16:10

המשטרה התירה לעמותת הפורום לשיוויון בנטל לקיים הפגנה בלב אזור חרדי בבני ברק נגד 'חוק המלגות'. "מצפים למאות אזרחים שאכפת להם ונמאס להם מחוסר השיוויון הבלתי סביר"

המשטרה התירה היום (רביעי) לקיים הפגנה חילונית בבני ברק כנגד הצעת החוק של ח"כ משה גפני (יהדות התורה) במסגרתה יוענקו לתלמידי הישיבות קיצבאות מיוחדות. האישור לקיום ההפגנה ניתן בעקבות פגישה בין מארגני ההפגנה, חברי עמותת הפורום לשיוויון בנטל עם מפקד מרחב דן של המשטרה, נצ"מ אלברט אוחיון.

בין היתר, סיכמו הצדדים כי הצעדה תתחיל מצומת קוקה קולה עד לרחוב ז'בוטינסקי וכי מסלולה יעבור ברחוב רבי עקיבא, שמהווה את לב השכונה החרדית בעיר. שעות ההפגנה טרם נקבעו.

עו"ד גיל סלומון מעמותת הפורום לשיוויון בנטל סיפר כי "מדובר בהחלטה היסטורית חשובה שבה משטרת ישראל מאשרת לנו להביע מחאה בתוך העיר בני ברק. אנו מצפים למאות אזרחים שאכפת להם ונמאס להם מחוסר השיוויון הבלתי סביר בין חרדים שלא משרתים בצה"ל, לא עובדים ולא משלמים מסים, ולא עומדים בנטל, לבין אוכלוסייה של אזרחים שומרי חוק, ששומרים על המדינה ביטחונית וכלכלית".

ישראל כהן, איש תקשורת חרדי המתגורר בבני ברק, אמר לוואלה! חדשות כי "אני חושב שתושבי בני ברק לא צריכים להיגרר לפרובוקציה הזאת. יש סטודנטים חרדים רבים כיום שמתגוררים בבני ברק. בני ברק זה לא מאה שערים. תושבי בני ברק סובלניים. נקבל אותם בפרחים. אין סיבה להתרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully