וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: ראש העיר הציל גבר שהצית עצמו בלשכה

רמי שני

27.10.2010 / 14:47

גבר נכנס ללשכת ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי והצית את עצמו. אנשי הלשכה הזעיקו את לסרי, רופא בהשכלתו, שהעניק לו טיפול ראשוני. הגבר פונה לבית החולים ברזילי במצב בינוני עד קשה

גבר שהצית את עצמו היום (רביעי) מול לשכת ראש העיר באשדוד, ניצל לאחר שראש העיר עצמו, ד"ר יחיאל לסרי, נתן לו טיפול ראשוני. עדי ראייה סיפרו כי האדם הגיע לקומה החמישית בבית העירייה, שם נמצאת לשכתו של ראש העיר. הוא שפך על עצמו חומר דליק והצית את עצמו מול השומר בפתח הלשכה. תושב העיר שהיה במקום הבחין בנעשה, מיהר לעברו וכיבה את הלהבות שאחזו בבגדיו.

אנשי לשכתו של לסרי, הזעיקו אותו למקום על מנת שיעניק סיוע לפצוע. לסרי שהיה באותה שעה בפגישת עבודה עם מנכ"ל העירייה, בקומה הרביעית בבניין, הגיע אליו במהירות וביצע בו בדיקה וטיפול ראשוניים. במקביל, הזעיקו עוזריו את אנשי מגן דוד אדום, שהחלו לטפל בו ופינו אותו לבית החולים ברזילי באשקלון. מצבו של האיש הוגדר בינוני עד קשה והוא סובל מכוויות בדרגה ב' ב-60% מגופו.

גורמים עירוניים אמרו לאחר האירוע, כי האיש אינו מתגורר באשדוד ומדובר ככל הנראה בנווד בן 44, שהגיע לעיר לפני כשלושה שבועות, אחרי שהיה בקריית גת ומצפה רמון. הוא מוכר לאגף הרווחה העירוני. אנשים שבאו במגע עם האיש העריכו, כי הוא מעורער בנפשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully