וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זדורוב ערער לעליון: "הצדק ייצא לאור"

עידן אבני

27.10.2010 / 14:20

רומן זדורוב הורשע לפני כחודש בביהמ"ש המחוזי ברצח הנערה תאיר ראדה ונידון למאסר עולם. פרקליטיו הגישו ערעור לביהמ"ש העליון: "מקווים שהשופטים יקראו את כמויות החומר ויבינו עד כמה ההרשעה עגומה"

עורכי הדין דוד וגליל שפיגל סניגוריו של רומן זדורוב, הגישו הבוקר (רביעי) לבית המשפט העליון את ההודעה, בה הם מערערים על הרשעתו של זדורוב בבית המשפט המחוזי בנצרת. הפרקליטים ביקשו מבית המשפט אישור שכל חומר שקשור למשפט יועבר לשופטים על גבי תקליטורים ולא בדרך המקובלת, בשל החומר הרב שנצבר בתיק.

זדורוב הורשע בבית המשפט המחוזי ב-14 בספטמבר ברצח הנערה תאיר ראדה ונידון למאסר עולם. עורכי הדין ממתינים כעת להחלטת בית המשפט העליון. במהלך החקירה והמשפט נאספו לא פחות מחמישים ארגזים של חומר משפטי בנושא.

עו"ד גליל שפיגל אמרה לוואלה! חדשות כי "אנחנו מקווים שבית המשפט העליון יקרא את הכמויות העצומות של החומר, ממנו ניתן להבין עד כמה הכרעת הדין בעניינו של זדורוב היא עגומה. הכרעת דין שחיפשה את ההרשעה מבלי לבחון את הנסיבות שמעלות בספק רב את הרשעתו של מרשנו. יש לנו אמונה רבה בבית המשפט העליון שממנו יצא הצדק האמיתי של זדורוב אל האור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully