וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בני 17 איימו על נערה וביצעו בה מעשים מגונים

איילה חננאל

28.10.2010 / 12:48

חמישה נערים מת"א ואשדוד מואשמים כי סחטו יחסי מין מנערה בת גילם, לאחר שאיימו כי יפיצו עליה שמועות ויכו אותה אם תסרב. החמישה נעצרו, וארבעה מהם שוחררו למעצר בית. הנערה סיפרה: "פחדתי שהם יפגעו במשפחתי"

פרשת אלימות מין מזעזעת בתל אביב: חמישה קטינים בני 16-17, ארבעה מהם מתל אביב ואחד מאשדוד, מואשמים כי סחטו באיומים יחסי מין מבת כיתתם. החמישה מואשמים כי במשך כחצי שנה כפו על בת כיתתם מעשי סדום וסחטו אותה כדי שתעניק להם מין אוראלי. למרות האישומים החמורים של סחיטה באיומים, מעשה מגונה בכוח ומעשה סדום, בית המשפט לנוער בת"א שחרר שלשום ארבעה מהנערים למעצר בית. היום (חמישי) הוגשו כתבי האישום נגד החמישה.

לפני כשבועיים התקבל מידע מודיעיני במחלק הנוער של מרחב יפתח על עבירות מין בכפייה שבוצעו בקטינה, על ידי חבורת נערים בני גילה. במהלך החקירה שנוהלה בפיקודו של רמ"ח הנוער של מרחב יפתח רב פקד גובי יעקב, עלה כי חבורת נערים מדרום תל אביב נהגה במשך כחצי שנה, לסחוט באיומים את בת כיתתם ולבצע בה בכוח מעשים מגונים ומעשי סדום. במשטרה זימנו את הנערה, כיום בת 17, לחקירה במהלכה נשברה וחשפה בפני החוקרים את מסכת התעללויות.

הנערה סיפרה לחוקרים כי לפני שנתיים, כאשר הייתה בת 15, ניגש אליה במהלך בילוי בשכונה נער שלמד בבית ספרה ואיים עליה כי אם לא תבצע בו מין אוראלי, הוא "יפוצץ אותה במכות". הנערה שהתנגדה והתחננה כי יחדל, סיפרה לחוקרים כי פחדה שיפגע בה, ולכן עשתה כפי שדרש. על פי החשד, אותו הנער שיתף את חבריו במקרה, ובמהרה הייתה נתונה הנערה למסכת של התעללות מינית ממושכת מצד חמישה נערים.

"פחדתי שהם יפגעו בי או במשפחתי", סיפרה בחקירתה הנערה. עוד עלה מחקירת המשטרה, כי הנערים הכריחו את הבחורה להיפגש עמם וביצעו בה מעשים מגונים, לעתים אף מספר פעמים בשבוע, כאשר המעשים בוצעו במחסנים, מקלטים וגינות ציבוריות, ובמקרה אחד אף בביתה של הנערה.

הפסיקו כי חששו הנערה תספר עליהם למשטרה

במשטרה אומרים כי לפני שנה וחצי, הנערים ניצלו את הידיעה כי הנערה והוריה אינם בבית, פרצו לשם וגנבו אלפי שקלים ומספר בקבוקי אלכוהול. הוריה של הנערה הגישו תלונה במשטרה, והשוטרים מצאו בדירה את טביעות אצבעותיהם של הנערים, אשר נעצרו והואשמו בגין הפריצה. בעקבות מעצרם חששו הנערים כי הנערה תספר למשטרה או להוריה אודות עבירות המין שביצעו בה, והחליטו לחדול ממעשיהם.

בשבוע שעבר נעצרו חמשת הנערים. אחד מהם עצור בכלא אופק עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, בגין עבירות רכוש. לטענת המשטרה, במסגרת חקירתם הודו חלקם בחשדות המיוחסים להם. כאשר נשאל אחד הנערים בחקירתו מה היה קורה אילו אחותו הייתה נופלת קורבן למעשים כאלה, הוא ענה לחוקרים כי "הייתם חוקרים אותי היום על רצח". עם זאת, רק אחד מהם הביע חרטה וביקש להתנצל בפני הנערה. היתר טענו כי המעשים בוצעו בהסכמה.

ביום שלישי האחרון הובאו שניים מהנערים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט לנוער בת"א, אך בית המשפט לנוער לא מצא לנכון לעצור את הנערים בטענה כי מאחר שחלפה שנה וחצי מאז ביצוע המעשים, לא נשקפת סכנה מצד החשודים. המשטרה ערערה על ההחלטה לבית המשפט המחוזי אשר הותיר את ההחלטה על כנה. כך קרה, שגם יתר הנערים שנעצרו יום לאחר מכן שוחררו למעצר בית.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully