וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן 3 נשכח לבדו במשך שעות בגן בפ"ת

אריאל נוי

27.10.2010 / 0:13

הגננת עזבה את המקום יחד עם כל הילדים, למעט פעוט אחד שנשאר מאחור במשך שעות. רק בכיו של הפעוט גרם לעוברי אורח להזעיק את המשטרה. הגננת הורחקה מהגן למשך 15 יום

פעוט בן 3 ננעל אתמול (שלישי) ושהה לבדו במשך שעות בגן ילדים ברחוב חדרה בפתח תקווה. כשלוש שעות לאחר שילדי הגן השייך לרשת "מעיין החינוך התורני" יצאו לצהרון, עבר במקום הורה של אחד מילדי הגן ושמע בכי של ילד מתוך הגן הריק והזעיק את המשטרה ואת כוחות הכיבוי, שחילצו אותו במצב טוב. הילד לא נזקק לטיפול רפואי, למרות החום הכבד שהיה בגן.

סמל עוז כהן ,משירותי כבאות והצלה איזור פתח תקווה, סיפר לוואלה! חדשות: "כשהגענו הייתה התקהלות גדולה של הורים במקום. כל ההורים היו בלחץ ולא האמינו איך הילדים שלהם הלכו לצהרון וילד אחד נשכח. כשהגענו למקום, מיד טיפסנו על הגדר והכנו כבר את כלי הפריצה, כדי לעקור את הסורגים של הגן. בכל אותו זמן הייתה המולה גדולה ורעש. במקביל, אחת האמהות ואחד הכבאים הופקד על הרגעת הילד, שהגיעה רק אחרי שאנחנו הבטחנו לו סיבוב על הכבאית אחרי שהוא יצא. ממש רגע לפני שפרצנו לגן הגיע למקום הגננת שהייתה מאוד נסערת", סיפר עוז.

למשטרה יש גרסה מעט שונה למקרה. לטענתה, הגננת יצאה עם הילדים לפעילות מחוץ לגן ולא חזרה. אחד ההורים הזעיק את המשטרה ואת הגננת, כשראה את התקהלות וההמולה. לדברי המשטרה, הגננת הייתה זו שהגיעה לגן והוציאה ממנו את הילד.

"בהמולה שהתפתחה היו אמהות שאינן קשורות לגן שבכו ומלמלו 'אם זה קורה לילד שלי'. גם אני אבא לילדים, ואני מאוד דאגתי. ממש ריחמתי על הילד והרגשתי כאילו זה קרה לאחד מהילדים שלי. בכל מקרה אני שמח שהסוף טוב", סיכם עוז. מהמשטרה נמסר עוד, כי הגננת עוכבה לחקירה ושוחררה בתנאים מגבילים והורחקה מהגן למשך 15 יום.

עדכון ראשון: 26.10, 19:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully