וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתוני האוצר על שכר הרופאים - עיוות המציאות"

אריאל נוי

26.10.2010 / 15:48

בהסתדרות הרפואית יצאו להגנת הבכירים שמככבים בדו"ח הוצאות השכר בשירות המדינה ותקפו את משרד האוצר על פרסומו: "עושים שימוש ציני בנתוני דירוג שכרם של קומץ רופאים בכירים, במקום לספר האמת על שכרם המביש של רופאי ישראל"

בהסתדרות הרפואית לישראל (הר"י) הגיבו היום (שלישי) בחריפות על דו"ח משרד האוצר על הוצאות השכר בשירות המדינה לשנת 2009. לטענת נציגיה, "דו"ח שכר הבכירים במגזר הציבורי מעוות את התמונה האמיתית לגבי שכר הרופאים במדינת ישראל". ד"ר לאוניד אידלמן, יו"ר ההסתדרות הרפואית, אמר לוואלה! חדשות כי "הנתונים שמציג האוצר זורים חול בעיני הציבור ומסיטים את תשומת הלב מהבעיה האמיתית של ישראל, שהיא המחסור האקוטי ברופאים".

ד"ר אידלמן, הוסיף ואמר כי "מצער שמשרד האוצר בוחר, שנה אחר שנה, לעשות שימוש ציני ופוליטי בנתוני דירוג שכרם של קומץ רופאים בכירים במשק, במקום לספר לציבור את האמת הקשה על שכרם המביש של רופאי ישראל, המשתכרים ללא עבודה נוספת כ-11,000 שקלים בחודש ועל המשבר החמור המסתמן בישראל בכל הקשור לכוח אדם רפואי".

לטענת ד"ר אידלמן, כל הרופאים הבכירים המצויים בדירוג הם מנכ"לים ומנהלים של מוסדות רפואיים גדולים ומחלקות בבתי חולים, העובדים ימים ולילות, מנהלים אלפי עובדים ואשר על כתפיהם מוטלת אחריות כבדה על חיי אדם. "טוב תעשה מדינת ישראל אם תיתן דעתה על מציאת פתרונות קונקרטיים למחסור החמור המסתמן ברופאים ועל הצורך הדחוף בתגמול הולם לרופאים", אמר ד'"ר אידלמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully