וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בכיר פתח הוגלה לאחר ששכב עם ישראלית?

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

26.10.2010 / 15:00

ג'מאל נזאל טוען במכתב שהתפרסם בעיתון לבנוני כי "הוגלה" לתפקיד באירופה בכדי למנוע מבוכה מיו"ר הרשות. במכתב ששלח לאבו מאזן, מבקש נזאל שישיבו לתפקיד בשטחים

בכיר פתח גורש לחו"ל כי ניהל רומן עם ישראלית? לאחר חשיפת הקלטות המביכות שבהן נראה ראש לשכתו של יו"ר הרשות אבו מאזן מתגפף עם אחת ממזכירותיו, פרשה חדשה עומדת להסעיר את הרשות הפלסטינית: מכתב ששיגר בכיר פתח ודובר הארגון בגדה לשעבר, ג'מאל נזאל, לאבו מאזן שופך אור על הסיבה שבעטיה הוא "הוגלה" לשמש כדובר פתח באירופה. על פי המכתב, נזאל נשלח לחו"ל לאחר שניהל פרשת אהבים עם אישה ישראלית.

במכתבו הוא מבקש מאבו מאזן להשיבו ארצה ולסלוח לו. המכתב פורסם בעיתון הלבנוני "אל-מוסתקבל", הנחשב לעיתון אמין. יחד עם זאת, לדיווח אין אישור ממקור אחר ולא ברורה מידת מהימנותו. גורמים בפתח אמרו לוואלה! חדשות כי "ייתכן והמכתב אותנטי והוא אכן ניהל רומן עם ישראלית" אך נמנעו מלהוסיף פרטים. גורמים אחרים בפתח מסרו כי לא שמעו על העניין ולפיכך אין להם מושג אם המכתב אמיתי או לא.

"איני רוצה להלאות אותך בפרטי כל המזימה שחרשו נגדי, אבל אני רוצה להדגיש בפניך שמעולם לא ידעתי שהאישה ישראלית ושהיא מתגוררת בחדרה", כתב נזאל לאבו מאזן, על פי הדיווח בעיתון הלבנוני. "כל מה שידעתי זה שהיא עיתונאית הכותבת ספר על המזרח התיכון".

"אדוני הנשיא", ממשיך נזאל, "איני מכחיש את מה שקרה. אני מודה שניהלתי יחסים עם אותה אישה. כבודך יודע שאינני הראשון ובטח לא האחרון. מה שאני מבקש הוא שתשכח ממה שקרה, בעיקר לאור ההסברה העיקשת שאני מוביל נגד חמאס והמאמרים הרבים שאני כותב בנושא. האינטרס של פתח מחייב את חזרתי למולדת על מנת שאפעל בתקשורת מדי יום, מדי שעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully