וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שיכרו את הנערה, אנסו אותה וצילמו

גלעד גרוסמן

26.10.2010 / 13:39

שני צעירים מפתח תקווה מואשמים כי פגשו נערה בת 15 במועדון בעיר ופיתו אותה להצטרף אליהם לביתו של אחד מהם. שם על פי האישום, השקו אותה באלכוהול, אנסו אותה ואף תיעדו את האונס

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגשו היום (שלישי) כתבי אישום נגד שני נערים, תושבי העיר בני 18 ו-17, הנאשמים שאנסו יחד נערה בת 15. על פי כתבי האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ענת ביר-כץ מפרקליטות מחוז מרכז, בתחילת השנה פגשו שני הנערים את הנערה, עמה היתה להם היכרות מוקדמת במועדון בעיר.

בשלב מסוים עזבו השלושה את המועדון וקנו שני בקבוקי וודקה בקיוסק. לאחר מכן הם הלכו לביתו של הנאשם המבוגר יותר ושם שתו במרתף הבניין. הנערה חשה ברע, ואז המשיכו השלושה לביתו של הקטין. בהגיעם לשם, הנערה, שהכרתה התערפלה, נשכבה על המיטה. הקטין ניצל את מצבה, הפשיט אותה ואנס אותה למרות שניסתה להתנגד וביקשה ממנו שיפסיק. בכל הזמן הזה צילם הנער המבוגר יותר את המעשים באמצעות הטלפון הנייד שלו.

לאחר מכן עודד הקטין את חברו לאנוס גם את הנערה, ואמר לו, לפי כתב האישום: "יאללה, יאללה, תנסה". לאחר מכן הנער המבוגר יותר אנס את הקטינה. לאחר מעצרם ניסו השניים לתאם עדויות במהלך נסיעה חזרה לתחנת המשטרה מדיון בעניינם בבית המשפט. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully