וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו צבעה את חומות ירושלים בוורוד

אריאל נוי

25.10.2010 / 20:22

אשת ראש הממשלה לחצה על הכפתור שהאיר את חומות העיר העתיקה בירושלים בוורוד לרגל המאבק בסרטן השד, וכחלק מאירועי חודש המודעות למחלה

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: דורון שטיין)

חומות העיר העתיקה בירושלים נצבעו הערב (שני) באורות ורודים לרגל חודש המודעות לסרטן השד. על הכפתור שהדליק את האורות, לחצה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, שלוותה על ידי ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת.

הדלקת אורות על חומות העיר העתיקה בירושלים, להעלאת המודעות למאבק בסרטן השד, אוקטובר 2010. עומר מירון
חומות העיר העתיקה בירושלים, הערב/עומר מירון

חומות ירושלים הצטרפו בכך לקמפיין של יותר מ-200 אתרים היסטוריים ולאומיים ברחבי העולם, שהוארו ויוארו גם הם בוורוד במהלך החודש. בין המדינות שמשתתפות בקמפיין: ארצות הברית, יוון, אוסטרליה והודו. גם ישראל השתתפה באירועים דומים, וכחלק מהקמפיין הואר נמל יפו בוורוד בחודש שעבר. במסגרת הפרויקט הוארו בעבר גם גשר המיתרים, מגדל דוד והיכל הספר בירושלים, וכן מגדלי עזריאלי, מגדל שלום ומגדל אביב בת"א.

הארת החומות נעשתה כחלק מההשקה להצטרפותה של ישראל לארגון העולמי KOMEN שמטרתו למצוא תרופה לסרטן השד ולהעלות את המודעות למחלה. במסגרת ההשקה, תתקיים בעוד יומיים בירושלים צעדה מיוחדת אשר אליה יצטרפו צועדים מכל רחבי ישראל ומהעולם. בכך, תצטרף ירושלים ל-141 ערים ברחבי העולם בהם מתקיים אירוע דומה.

בישראל מתות מסרטן השד 900 נשים בשנה. לפי נתוני ארגון הבריאות העולמי, כשליש ממקרי הסרטן ניתנים למניעה. משקל גוף עודף והיעדר פעילות גופנית אחראים לכ-33% מכלל מקרי סרטן השד. הימנעות מצריכת אלכוהול ומעישון מקטינה אף היא את הסיכון לחלות בסרטן השד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully