וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנסים מתניים: הוקם ארגון-גג למאבק בהשתמטות

גלעד גרוסמן

25.10.2010 / 18:18

פורום חדש שהוקם ע"י העמותה לשיוויון בנטל, יהווה ארגון-גג של כל הארגונים העוסקים בהשתמטות מהשירות האזרחי והצבאי. לדברי הפורום, 50% מהאוכלוסייה לא שותפה לשירות הצבאי

העמותה לשיוויון בנטל הקימה פורום שיהווה ארגון-גג לכל העמותות העוסקות בחלוקה שיוויונית בנטל. הארגון יעסוק בנושא ההשתמטות על גווניה השונים מהשירות צבאי ואזרחי, בהם השירות הסדיר בצה"ל, שירות המילואים והשירות האזרחי.

הגופים שאוחדו תחת הארגון ישתפו ביניהם פעולה בעבודת השטח בנושא, וכן פעולות מול הממשלה, חברי הכנסת ומקבלי ההחלטות. בארגונים המשתתפים חברים עשרות אלפי בני אדם.

לדברי הפורום לשיוויון בנטל, על פי נתוני צה"ל, 50% מהאוכלוסיה אינה שותפה לשירות הצבאי. על פי תחזיות צה"ל, בתוך עשור יגדל מספרם ל-60%. לדברי הפורום, משמעות נתון זה היא פגיעה קשה בביטחון הלאומי באחדות העם ובעיקרון של צבא העם.

בין הארגונים המשתתפים: הפורום לשוויון בנטל, מטה צעירי הפורום לשוויון בנטל ,עמותת חדו"ש – לחופש דת ושוויון, השמאל הלאומי, ישראל חופשית, אם תרצו, אומ"ץ, ועד ההורים המרכזי, הח"פשים, פורום מג"דים, מח"טים וטייסים במילואים, התאחדות הסטודנטים הארצית, ועד ההורים הארצי, אומ"ץ והברית החברתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully