וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמאל הלאומי: ביבי אשם בחיוך של יגאל עמיר

25.10.2010 / 17:10

בשלטים שהנפיקה התנועה ושייתלו הלילה ברחבי הארץ נכתב כי יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין מחייך "בגללכם". בשבוע שעבר דרשו מנתניהו להתנצל על קברו של רבין

"ביבי, ברק, ליברמן – בגללכם יגאל מחייך" – כך נכתב במודעות של תנועת "השמאל הלאומי" שייתלו הלילה (שני) ברחבי הארץ, בהתייחסן ליגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין. על המודעה מתנוססת תמונה גדולה של עמיר עם חיוך על פניו. תנועת "השמאל הלאומי" מתכוונת להביא אלפי פעילים לכיכר רבין ולתלות עד לעצרת שלטים ומודעות. במהלך סוף השבוע חברי התנועה יתכנסו ל"סוף שבוע של גיבוש הפעילים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה שתיתלה הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר פורסם בוואלה! חדשות כי התנועה שלחה מכתב לראש הממשלה ובו היא דורשת ממנו להתנצל על קברו של יצחק רבין בטקס לציון יום השנה לרצח שנערך ביום רביעי בהר הרצל. "במלאת 15 שנה לרצח הגיעה העת לאומץ וליושר לב", נכתב. "מחר בנאומך, ישר עיניים לציבור ובקש: 'סליחה'. זה המעט שראוי לעשות".

תנועת "השמאל הלאומי" הוקמה על ידי המחזאי שמואל הספרי ועורך הדין אלדד יניב. התנועה מבקשת לחזור לערכי השמאל הציוני שלדבריהם מייצגים את ערכיהם של מקימי המדינה. התנועה יצאה בעבר נגד מפעל ההתנחלויות מחד ונגד השמאל הפוסט ציוני מאידך. לשכותיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, של שר החוץ אביגדור ליברמן ושל שר הביטחון אהוד ברק, סירבו להגיב על הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully