וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער תרם את כספי בר המצווה ל"בית לוינשטיין"

אריאל נוי

25.10.2010 / 16:09

נער מרמת השרון תרם את כספי חגיגת בר המצווה שלו לבית החולים לשיקום "בית לוינשטיין" ברעננה. "אם היה לי יותר הייתי תורם יותר לבית החולים", אמר

גיבור מקומי: נועם משה לוינסון, נער בן 13 מרמת השרון, קיבל השבוע תעודת הוקרה מטעם בית החולים לשיקום "בית לוינשטיין" ברעננה, זאת לאחר שתרם את כל כספי הבר מצווה שלו, כ-20 אלף שקלים, למוסד.

אביו של נועם, דורון לוינסון, סיפר לוואלה! חדשות כי "הרעיון עלה כשסיפרתי לו על בניית מגדל האשפוז החדש בבית החולים. הוא אמר לי: 'אבא אני רוצה לתרום את כל הכסף שאקבל בבר המצווה שלי'".

נועם הסביר את הסיבה לתרומה ואמר כי "אבא שלי היה מפקד פלוגה בשריון שנפצע מאוד קשה בחווה הסינית והוא עבר תקופה ארוכה של החלמה". אביו הוסיף בהתרגשות כי "זו היתה גאווה עצומה במיוחד אחרי שהוא אמר לי 'אבא אם היה לי יותר הייתי תורם'. אתה לא מצפה את זה מילד בן 13. הוא חובב גאדג'טים ומשחקי מחשב ובכל זאת הוא ויתר על זה".

"ילד מאוד מיוחד"

חבריו של נועם הקשו עליו ואמרו לו כי כדאי לו להשקיע את הכסף במתנות ומשחקים. "אני לא מרגיש שוויתרתי על משהו אלא עשיתי משהו מועיל עם הכסף שקיבלתי", השיב נועם.

פרופסור יעקב הרט, מנהל בית החולים לוינשטיין שהעניק את לנועם את התעודה, אמר כי "מרגש מאוד שילד צעיר מגלה אזרחות טובה, אנושיות, ועושה מעשה שכזה". פרופסור הרט פנה לנועם, ואמר לו: "אתה כנראה ילד מאוד מיוחד עם הרבה רצון טוב ואמפתיה לזולת, וחשוב שתדע שלא כל אחד נולד עם יכולת נתינה שכזו".

"אני חושב שזה אירוע שייצרב אצל הבן שלי, בנשמתו הרבה זמן ואני משוכנע שתהיה לו השפעה עליו בעתיד", סיכם האב דורון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully