וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סלע לא רוצה מגע עם הסוהרות בבית הכלא

25.10.2010 / 11:21

הקרבה של האנס הסדרתי לסוהרות בכלא ניצן, עושה את שלה. בשל כך, סלע מבקש להוציא מהאגף את נשות הסגל. "סוהרת לא אמורה לבדוק אותי בחיפוש על גבי הגוף ולגעת באיבר מיני"

האנס הסדרתי בני סלע ממשיך להתיש את שירות בתי הסוהר. סלע, שהוא גם "עותר סדרתי", פנה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה בדרישה להוציא את כל הסוהרות מאגף 6 בכלא ניצן בו הוא אסור, "ובכלל בכל אגף אליו אני אעבור בעתיד לכל כלא אחר". סלע, שבעבר ביצע מספר פעמים מעשים מגונים בפני סוהרות, מבקש בעתירה להפחית "מגע" עם נשות הסגל ולמנוע "אי הבנות".

בעתירה טוען סלע שסוהרות אמורות לעבוד עם נשים ולא עם אסירים גברים. "סוהרת כאישה לא אמורה לבדוק אותי בחיפוש ידני על גבי הגוף - מישוש הגוף, ולא להעביר לי מגנומטר במפשעה ולגעת באיבר מיני עם המגנומטר", כתב סלע בעתירה. "זה לא מכבד אותה ואת תפקידה ויוצר סיטואציות בעייתיות תוך ביצוע משימותיהן".

סלע נידון ב-2001 ל-35 שנות מאסר לאחר שהודה בסמגרת הסדר טיעון בביצוע 13 מעשי אונס ומעשים מגונים. מאז התלוננו נגדו מספר סוהרות על כך שביצע בפניהן מעשים מגונים. ב-2004 חשף את איבר מינו בפני סוהרות בכלא "ניצן". ב-2005 הוא ביצע מעשה מגונה מבפני סטודנטית לעבודה סוציאלית שהגיעה לראיין אותו. שנה לאחר מכן,

ב-2006 נמלט סלע מחניית בית המשפט המחוזי בתל אביב. כשבוע וחצי לאחר שנלכד התלוננה קצינה בכלא רימונים בשרון על כך שבזמן ששוחחה עם סלע מבעד לאשנב גילתה שהוא מאונן. בינואר 2008 התלוננה סוהרת מיחידת נחשון של השב"ס על כך שסלע חשף בפניה את איבר מינו בתא המעצר של בית משפט השלום בטבריה. לפני כחצי שנה שוב התלוננה נגדו סוהרת על כך שאונן בזמן ששוחח עמה.

בשבוע שעבר המשיך סלע עם הפרובוקציות שלו, כאשר במהלך דיון במשפט שמתנהל נגדו בגין בריחתו סיפר כי אנס ורצח את תאיר ראדה, ביצע ארבעה מעשי אונס בקצרין, ניסה לאנוס שלוש נשים בתל אביב וניסה לאנוס אישה נוספת בחדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully