וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גניבת הרכב בפ"ת: הנער אותר בריא ושלם

איילה חננאל

25.10.2010 / 0:00

כוחות משטרה גדולים שהסתייעו במסוק הצליחו לאתר בצומת מורשה את הנער בן ה-18 שהיה בתוך רכב שנגנב בפתח תקווה. עם זאת, הרכב הגנוב עדיין לא אותר

סוף טוב: המשטרה איתרה אמש (ראשון) בצומת מורשה את הנער בן ה-18 שהיה בתוך הרכב שנגנב ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה. הנער אותר כשהוא בריא ושלם. הרכב הגנוב מסוג "פורד קונקט" עדיין לא נמצא.

סמוך לשעה 21:00 פרקו הנער ומעסיקו סחורה באולם אירועים בפתח תקווה. במהלך פריקת הסחורה נשאר הנער ברכב, בעודו מונע. שני חשודים שהיו במקום ניצלו את שעת הכושר וגנבו את הרכב כשהם מאיימים על הנער בסכין.

כעבור זמן מה עצרו החשודים את הרכב בצומת מורשה ואיפשרו לנער לרדת ממנו. הנער יצר קשר עם אחיו של מעסיקו, וזה הזעיק את שוטרי תחנת פתח תקווה למקום. הנער מסר לשוטרים את עדותו. במקביל, ממשיכים הכוחות הגדולים שפרשו מחסומים באזור המרכז, לנסות ולאתר את הרכב ואת החשודים בגניבה.

לפני כשנה אירע מקרה דומה בשפרעם כשרכב ובתוכו פעוט נגנב. הפעוט הושאר ברכב מסוג יונדאי, בזמן שבעליו יצא לחנות להשכרת סרטי DVD. כשיצא בעל הרכב מהחנות, הבחין כי הוא נגנב יחד עם בנו הפעוט. שוטרים מתחנת שפרעם הציבו מחסומים וכן הוזעק מסוק משטרתי בניסיון לאתר את הרכב שנגנב.

עדכון ראשון: 21:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully