וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלה למשטרה: שוחררו החשודים ברצח בלוד

איילה חננאל

24.10.2010 / 18:43

שבוע לאחר הירצחה של עביר אבו-קטיפן בלוד, שחרר ביהמ"ש למעצר בית את שלושת קרובי משפחתה החשודים במעורבות ברצח. "לא חלה כל התפתחות בחקירה המחזקת את החשדות"

שבוע לאחר הירצחה של עביר אבו-קטיפן בלוד, שחרר הערב (ראשון) בית המשפט ברמלה למעצר בית למשך שבעה ימים את שלושת קרובי משפחתה החשודים במעורבות ברצח. השופטת קבעה כי "לא חלה כל התפתחות בחקירה המחזקת את החשדות המיוחסים לחשודים ולא מצאתי כי קיימת תשתית ראייתית המצדיקה את המשך המעצר".

שלושת החשודים שנעצרו לאחר הרצח הם בעלה של עביר, ראזי, אחיו חסן ובנו עבד. המשטרה עצרה את השלושה בחשד כי הזמינו את חיסולה. כבר לאחר הארכת המעצר הראשונה שלהם, טענו פרקליטיהם, עורכי הדין ארי קדרי וגיא אבנון כי "המשטרה זורקת את החץ ורק אז מסמנת את המטרה". עוד אמרו השניים לאחר הארכת המעצר הראשונה כי מדובר ב"מעצר שווא שנועד אך ורק לשמש כמעצר ראווה לתקשורת ולראש הממשלה ולכסות על אוזלת ידה של המשטרה".

אבו קטיפן נורתה ברכבה במספר רב של כדורים בשכונת פרדס-שניר בעיר ופונתה לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם מתה מפצעיה. כוחות המשטרה שהגיעו לזירת הרצח ומצאו במקום את רכבה של מחורר מכדורים.

בתוך כך, בית המשפט האריך בשלושה ימים את מעצרם של האחים חאלד ורמדאן מוסרתי, שנעצרו יחד עם בני משפחתה של אבו קטיפן בחשד ששימשו כרוצחים שכירים במקרי רצח אחרים בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully