וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ: "להניע מו"מ שלא ייעצר עוד חודשיים"

24.10.2010 / 11:19

ראש הממשלה יצא בפתח ישיבת הממשלה נגד הצהרות הפלסטינים כי יפעלו להשיג תמיכה בהכרזה על מדינה עצמאית. לטענתו "צעד זה הוא לא ריאלי ולא ייקדם שום דבר"

מערכת וואלה!

(עריכה: גדי וינסטוק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הבוקר (ראשון) דברים בפתח ישיבת ראש הממשלה והתייחס למשא ומתן המדיני. נתניהו אמר כי, "אנו מקיימים מגעים הדוקים עם הממשל האמריקאי במטרה להניע מחדש את התהליך המדיני באופן שלא ניעצר שוב בעוד כמה שבועות או בעוד חודשיים, אלא שניכנס למרווח של שנה של משא ומתן רציני במטרה להגיע להסכם מסגרת".

ראש הממשלה הוסיף כי "כמובן שנשמור מכל משמר על האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל ובראשם הביטחון". הוא גם התייחס לפרסומים לפיהם הפלסטינים מתכוונים להכריז על מדינה עצמאית. "אנו מצפים מהפלסטינים שיקיימו את ההתחייבות לקיים את המשא ומתן הישיר. הליכה לגופים בינלאומיים אינה ריאלית ולא תקדם שום דבר. שלום משיגים רק במשא ומתן ישיר. אני מקווה שנחזור בשיא העוצמה למשא ומתן בזמן הקרוב".

ביום שני שעבר הזהיר נתניהו מפני ההשלכות של חתימה על הסכם עם הפלסטינים שלא יכלול סידורי ביטחון. בישיבת סיעת הליכוד אמר נתניהו כי "כדי להתקדם נצטרך לדון על הכרה במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי, על הביטחון, ולא רק על טילים חדשים שעשויים לאיים על ריכוזי אוכלוסין. כבר היום מטוסים מתקשים לטוס ליד עזה משום שיש שם טילים נגד מטוסים, אז תארו לכם מה יקרה אם דבר כזה יהיה באזור נתב"ג. צורכי הביטחון שלנו אמיתיים והפתרונות צריכים להיות אמיתיים ולא על הנייר. הנושאים הנוספים הם ירושלים, התיישבות ומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully