וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב דרוקמן: "לא פורום תקנה, פורום קלקלה"

מוטי לוי

22.10.2010 / 12:48

בעקבות ההחלטה לפרסם את השתלשלות האירועים בפרשת הרב מוטי אלון, תוקף הרב חיים דרוקמן את פורום תקנה. "הפרסום הוא זוועתי ביותר, מחוסר כל אחריות"

הרב חיים דרוקמן התייחס הבוקר (שישי) לפרסום עדויות המתלוננים מפרשיית הרב מוטי אלון ולפרסום השתלשלות האירועים על ידי "פורום תקנה". בשיחה לוואלה! חדשות אומר דרוקמן כי "הפרסום הוא זוועתי ביותר, מחוסר כל אחריות, הן ציבורית והן אישית, ואין לי שום ספק שהרבנים הבכירים בפורום בוודאי לא היו מסכימים לפרסם שפל זוועתי כזה".

עוד הוסיף דרוקמן כי "איזה הצדקה מוסרית יש לכך? אחרי שכבר הרגו את הרב אלון לפני שמונה חודשים בפרסום הפרשייה צריך להרוג אותו עוד הפעם? גם אם לדעתם הוא חייב מיתה כבר הרגו אותו פעם אחת...".

דרוקמן, מרבני הציונות הדתית סיכם את דבריו באמרו כי "מי שעשה את הדבר הזה חייב לתת את הדין, אי אפשר לעבור על זה על סדר היום. אין לזה כל קשר לתקנה, זוהי קלקלה מאין כמותה".
לשאלה מה היה על חברי הפורום לעשות כאשר הרב אלון חוזר אט אט לעסוק בתחום החינוך, עונה דרוקמן כי "אחרי שהפורום הזהיר את הציבור לפני שמונה חודשים הוא היה צריך לצאת מזה בכלל".

יצוין כי בניגוד לפרסומים לפיהם כמה מחברי הפורום מתכוננים לפרוש בעקבות חשיפת העדויות וההסתעפות האחרונה בפרשיית הרב אלון , הגיבו אמש מקורבים לחברי הפורום לשמועות בזלזול. כמה מהם אף ציינו כי בימים האחרונים ישנם רבנים נוספים שמבקשים להצטרף לפורום תקנה.

שלשום בעקבות ניסיונותיו של תלמידי הרב אלון לטהר את שמו ולהשיבו אל הזירה החינוכית והציבורית, פרסם פורום תקנה לראשונה את השתלשלות האירועים בפרשה. מהפרסום עולה כי טרם פרסומה של הפרשה התקבלו שתי תלונות נגד אלון והוא אף הודה בשתיהן, מה שגרר את הרחקתו מהזירה החינוכית על ידי "תקנה". כמו כן, הבוקר מפרסם העיתון "ידיעות אחרונות" חמש עדויות של מתלוננים נגד אלון.

לפניות לכתב: Moti.Levi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully