וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות פשטה על מחסן נשק גדול של חמאס ברמאללה

אופק עיני

22.10.2010 / 10:03

מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית פשטו באחרונה על מחסן נשק גדול של חמאס ברמאללה, שהכיל בין היתר נשק אוטומטי, רקטות RPG ופצצות מרגמה. "החקירה מובילה אל הנהגת חמאס"

מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית החרימו באחרונה מחסן נשק גדול של חמאס ברמאללה, שהכיל בין היתר נשק אוטומטי ופצצות מרגמה, כך דיווחו היום (שישי) מקורות ביטחוניים ברשות. על פי הדיווח בעיתון הפלסטיני "אל-קודס אל-ערבי", בשל הכמות הגדולה שהוחרמה, עודכן בנושא גם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן.

דובר מנגנוני הביטחון הפלסטיניים, עדנאן דמירי, אישר כי המנגנונים החרימו נשק שהיה שייך לחמאס, דמירי הוסיף כי הרשות תמסור פרטים נוספים על המחסן עם סיום החקירה בנושא. "כוחות הביטחון הפלסטיניים החרימו כמויות של נשק השייך לחמאס", אמר דמירי. "מטרתו של הנשק הייתה לשים למטרה בכירים ברשות או את התחייבותיה המדיניות של הרשות".

"בין היתר, החרימו המנגנונים פצצות מרגמה ורקטות RPG וכן נשק אוטומטי", הבהיר דמירי. "ברור שהחקירה מובילה אל הנהגת חמאס, אשר איימה שתעשה כך בעבר. חמאס חותר לפגוע ברשות הפלסטינית".

"חמאס סוחר בנשק ומלבין כספים"

דמירי ציין עוד כי "הסחר בנשק והלבנת הכספים מטעם חמאס הינם מהנושאים המסוכנים ביותר מולים עומדת הרשות הפלסטינית", והבהיר כי המחסן שנתפס היה באזור מגורים ברמאללה.

גורם בכיר בחמאס הכחיש את טענות המנגנונים. בראיון לאתר האינטרנט המזוהה עם חמאס, "פלסטין אל-אן", אמר הבכיר כי "הארגון לא חשב אפילו פעם אחת לשים למטרה בכירי רשות בגדה המערבית. כל נשק שנמצא בידי ההתנגדות ישומש אך ורק על מנת להילחם בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully