וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצ'לה על האיומים שקיבל בטלפון: "לא אירתע"

22.10.2010 / 9:39

חברי הקבוצה החרדית ה"סיקריקים" ממשיכים לפי החשד להתנכל לח"כ מהאיחוד הלאומי. באחרונה קיבל כץ שיחת טלפון שכללה איומים על חייו. כץ לוואלה! חדשות: "זו קבוצה חולה וסוטה"

"אני לא אירתע ואמשיך לסייע לחרדים במאבקם נגד ה'סיקריקים'", כך אמר היום (שישי) לוואלה! חדשות ח"כ יעקב כץ (כצ'לה) (האיחוד הלאומי), בעקבות האיומים על חייו שקיבל באחרונה בטלפון, על פי החשד, מחברי הקבוצה החרדית, אשר הובילו להצבת אבטחה סביב ביתו.

"זו קבוצה חולה וסוטה", הבהיר כצ'לה. "מי שמבזה את הרב אלישיב וקורא לו כומר, ואת הרב שטיינמן, ומעיף לחבר הכנסת מקלב את כובעו באמצע התפילה, הוא לא דתי. מי שבמקום לשמור תורה ומצוות ולעשות חסד עושה מעשי זימה ומטריד נשים חרדיות צנועות הוא סוטה".

כצ'לה הכריז מלחמה על הסיקריקים עוד לפני כחודש, לאחר שהותקף על ידי חברי הקבוצה בעת שביקר בשכונת מאה שערים בירושלים. השבוע נעצר אברהם חשין, נער חבר ה"סיקריקים" בחשד שעמד מאחורי תקיפתו של כץ. חשין הוא חבר מוכר ב"סיקריקים". כץ, שאף פועל לשם קידום חקיקה שתוציא את ההתארגנות הקיצונית מחוץ לחוק, הגיב אז למעצר באמרו כי "זו קריאת כיוון חשובה למאבק החברה החרדית והכללית בחבורה פושעת הממררת את חיי תושבי ירושלים".

בתגובה לפעילותו של כץ, אמר בעבר גורם המקורב לסיקריקים כי "הידיעות על הפעילות של חבר הכנסת התקבלה בצחוק ובזלזול על ידי חברי הקבוצה, גם כך הם אינם מכירים במדינה כך שלא איכפת להם שיוציאו אותם מחוץ לחוק". על כך אמר ח"כ כץ בתגובה כי "צוחק מי שצוחק אחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully