וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אווס לאסד: אבקר בגולן אחרי שישוחרר

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

21.10.2010 / 19:18

בפגישה בדמשק, אמר נשיא ונצואלה למקבילו הסורי, כי הוא מקווה שיגיע היום ובו יוכל לבקר בגולן לאחר שחרורו. אסד: "ישראל אינה מוכנה ואינה רוצה לעשות דבר למען תהליך השלום"

נשיא ונצואלה מאחל לשחרור הגולן במלחמה? נשיא סוריה בשאר אסד נפגש היום (חמישי) בדמשק עם הוגו צ'אווס ודן עימו ביחסים בין המדינות ובמצב האזורי והבינלאומי. במסיבת עיתונאים משותפת בתום הפגישה אמר צ'אווס כי ארצו תומכת בזכותה של סוריה לקבל בחזרה את רמת הגולן והוסיף כי הוא "מקווה שיגיע היום ובו אוכל לבקר בגולן לאחר שחרורו". הוא שיבח את אסד "החכם והאמיץ" והביע תקווה שבשנים הקרובות "נגיע לעולם חדש ונשכח מהעולם הישן שהתבסס על שליטה ודיכוי".

אסד אמר, כי ישראל אינה מוכנה ואינה רוצה לעשות דבר למען תהליך השלום. "הוא פועלת בדרכים טקטיות לשכנע את העולם כי התהליך ייכשל", הוסיף, "ישראל מנסה לשכנע את העולם שהיא רוצה בשלום ושהערבים הם אלה שמתנגדים לו".

לדבריו, ישראל ממשיכה להרוג "בצורה מתוכננת" פלסטינים ברצועת עזה ובגדה "ופוגעת בפלסטינים בתוך שטחי 48' (ערביי ישראל – נ.י)". הוא תקף עוד את המצור הישראלי על עזה, את "ייהוד ירושלים" ואת החוקים "הגזעניים" שמקדמת ישראל, כמו חוק הנאמנות, "שאינם שונים מהחוקים הפשיסטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully