וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: 2 מאסרי עולם לקצין שהתגלה כאנס ורוצח

21.10.2010 / 18:49

קולונל ראסל וויליאמס הורשע ברצח, אונס ופריצה לבתיהן של נשים ברחבי קנדה. בין היתר, נהג לפרוץ לבתיהן של נשים ולהצטלם עם בגדיהן התחתונים. ביהמ"ש גזר עליו 2 מאסרי עולם

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

בית משפט בקנדה גזר הערב (חמישי) שני מאסרי עולם עוקבים על הקולונל ראסל וויליאמס, שהורשע ברצח, אונס ושוד של נשים ברחבי המדינה. וויליאמס לא יוכל לקבל חנינה ב-25 השנים הראשונות.

וויליאמס, טייס בחיל האוויר של קנדה, נעצר בחודש פברואר השנה לאחר שהתגלתה גופתה של צעירה בת ה-27 שנעלמה חודש לפני כן. וויליאמס בן ה-47 הורשע בכך שרצח את הצעירה, התעלל בה מינית ואף צילם את המעשים.

וויליאמס הואשם לאחר מכן גם ברציחתה ועינויה של חיילת שעבדה תחת פיקודו, בבסיס צבאי בנובמבר 2009, וכן בעשרות מקרים של פריצה לבתים ותקיפה מינית של נשים.

וויליאמס צילם את ההתעללויות והרצח

המשטרה הצליחה לעצור את וויליאמס לאחר שמצאה כי עקבות צמיגי המכונית שנמצאו מחוץ לבתי הקורבנות, תאמו את רכבו. כמו כן, הצליחו השוטרים להתאים בין טביעת הנעל שלו לבין זו שנמצאה באחת מזירות הרצח.

בעת מעצרו, נמצאו ברשות וויליאמס קלטות וידאו המתעדות את הרציחות וכן את ההתעללויות המיניות שביצע במספר נשים, ביניהן גם שתי הנשים שרצח. עוד נמצא ברשותו אוסף של פריטי לבוש נשיים שנגנבו מבתים אליהם פרץ. וויליאמס נהג לפרוץ לבתיהן של הנשים, לגנוב את הבגדים התחתונים ולהצטלם כאשר הוא לבוש בהם.

שופט בית המשפט העליון באונטריו, רוברט סקוט, תיאר את וויליאמס כ"אדם חולה ומסוכן". בעת הקראת גזר הדין התייפח וויליאמס והתנצל על הכאב שגרם ועל "חילול פרטיותם של אנשים", וכן על הבגידה באמון משפחתו וחבריו. "כבודו, אני ניצב לפניך, אשם בפשעים שביצעתי", אמר וויליאמס והוסיף כי "אני מתחרט עמוקות על מעשיי ועל הנזק שגרמתי עם פשעיי הנלוזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully