וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ההגירה תחפש את העובדת הזרה של ברק

איילה חננאל

21.10.2010 / 17:39

לאחר שדחה את הצעתה של אשת שר הביטחון לשלם קנס בגין העסקת עובדת זרה, הורה היועמ"ש לרשות ההגירה לאתר את העובדת. "אם יתעורר הצורך, תזומן גם פריאל להמשך חקירה"

רשות ההגירה והאוכלוסין החלה לאתר את עוזרת הבית של אשת שר הביטחון אהוד ברק, נילי פריאל. זאת בעקבות מידע חדש שהגיע בנושא, ובתיאום עם היועץ המשםטי לממשלה יהודה ויינשטיין בודקים את המידע.

דוברת רשות ההגירה והאוכלוסין, סבין חדד, מסרה כי "הרשות תפעל כפי שכתוב במכתבו של היועץ המשפטי לממשלה ובלי שום קשר פעלה ופועלת לאיתורה של העובדת הזרה, מעצם היותה שוהה בלתי חוקית. אם יתעורר הצורך, תזומן גם נילי פריאל להמשך חקירה".

"הנסיבות מצדיקות הגשת אישום"

וינשטיין דחה מוקדם יותר היום את הצעתה של פריאל, לשלם קנס כספי בגין העסקת עובדת זרה בביתה ללא היתר. במכתב ששיגר עורך הדין רז נזרי, עוזרו של וינשטיין, לפריאל נאמר כי "בהתאם להנחיות לפיהן פועלים גורמי התביעה ברשות ההגירה, הנסיבות מצדיקות הגשת כתב אישום ולא הטלת קנס מנהלי. זאת מאחר שמדובר היה לכאורה בעובדת זרה שהייתה בעלת אשרת עבודה בענף הסיעוד, ואשר הועסקה במשך זמן ממושך יחסית בניהול משק בית".

נזרי הוסיף, כי "בנסיבות אלו, בהתאם להנחיות לפיהן פועלים אנשי רשות ההגירה, לא ניתן להטיל קנס מנהלי, שכן בטרם יטיל המפקח קנס מנהלי, צריך שיהיו בפניו עובדות וראיות אשר עשויות היו לשמש בסיס להגשת כתב אישום בשל העבירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully