וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוף בפיקוד דרום: "גלנט הוביל בצורה מרשימה"

רמי שני

21.10.2010 / 17:10

במהלך טקס החלפת מפקד פיקוד הדרום, החמיא המפקד הנכנס האלוף טל רוסו לקודמו בתפקיד. "יואב, כמפקד הפיקוד, הוביל בצורה מרשימה את הלחימה מול הטרור". גלנט ציין כי "האויב הוכה באופן קשה"

חילופי גברי בפיקוד דרום. בבסיס הפיקוד בבאר שבע נערך היום (חמישי) טקס החלפת המפקדים. את האלוף היוצא יואב גלנט, המיועד לתפקיד הרמטכ"ל, מחליף האלוף טל רוסו ששירת עד כה כראש אג"מ. רוסו אמר בטקס כי "גיליתי פיקוד מרשים בהיבט האתגרים לצה"ל ולמדינת ישראל. יואב, כמפקד הפיקוד, הוביל בצורה מרשימה את הלחימה מול הטרור, וחיזוק הביטחון של תושבי הדרום".

"היום אני מקבל את המקל מיואב בתחושת אחריות עמוקה", אמר רוסו. "אני מבטיח לעשות הכל לכל תושבי הדרום ומדינת ישראל, להכין את הפיקוד לאתגרי העתיד, מבצעיים ואחרים, ולהוביל את הפיקוד בשיתוף פעולה עם כלל גופי צה"ל ומערכות הביטחון", סיכם.

המפקד היוצא, האלוף יואב גלנט אמר בטקס כי "אני נפרד מתפקיד ממושך ובלבי תחושת סיפוק, גאווה, אמונה ותקווה, סיפוק אשר מקורו במימוש מטרתו של צה"ל: ההגנה על מדינת ישראל, ריבונותה ותושביה". גלנט אמר כי "מקץ שנים של טרור מתמשך ומתקפות נגד הדרום, נוצרה מציאות ביטחונית חדשה באזור. האויב הוכה באופן קשה. לא נאפשר קריאת תיגר על נוכחותנו בחבל ארץ זה". גלנט הודה לצמרת מערכת הביטחון ולשר הביטחון על "גיבוי שניתן לו בזמנים קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully