וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: להעמיד לדין החשוד בזיוף "מסמך גלנט"

איילה חננאל

21.10.2010 / 15:49

כחודשיים וחצי לאחר חשיפת המסמך שכונה "מסמך גלנט" הודיעה המשטרה באופן רשמי כי סיימה את חקירתה בעניינו של החשוד בזיוף המסמך, סא"ל במיל' בועז הרפז

המשטרה ממליצה באופן רשמי להעמיד לדין את סגן אלוף במיל' בועז הרפז, החשוד שזייף את המסמך שכונה "מסמך גלנט". בהודעה שפרסמה המשטרה הערב (חמישי) נאמר כי ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה ניצב יואב סגלוביץ' העביר את סיכום תיק החקירה בעניינו ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין. המלצת המשטרה באה לאחר שנאספו לדבריה די ראיות נגד הרפז.

שלושה שבועות לאחר התפוצצות הפרשה, דווח בקול ישראל כי הרפז הודה בחקירתו כי הוא שזייף את המסמך. עוד דווח כי הרפז אמר לחוקרים שזייף את המסמך על דעת עצמו ושלא היו לו שותפים למעשה. המשטרה בודקת את גרסתו ומעריכה כי המניע של הרפז היה ככל הנראה רצון לעכב את מינוי הרמטכ"ל הבא.

בנוסף נאמר בדיווח כי הרפז סבר שהקדמת בחירתו של מחליף לאשכנזי היא מניפולציה שנעשתה נגד הרמטכ"ל המכהן. הרפז עצור עד יום ראשון, אך אפשר שבשל ההתפתחות בחקירה ייבחן שחרורו עוד קודם לכן. בתחילה חקירתו הכחיש בועז הרפז שזייף את המסך וטען שבשל קשריו עם הרמטכ"ל התבקש רק להעבירו הלאה.

הרפז הוא איש עסקים שהשתחרר לפני כתשע שנים מצה"ל. הוא שירת כקצין בסיירת מטכ"ל וכן במודיעין. הפרשה נחשפה בתחילת חודש אוגוסט, כשערוץ 2 הציג מסמך החושף לכאורה את הקמפיין המתוכנן של אלוף פיקוד הדרום יואב גלנט לתפקיד הרמטכ"ל. לפי המסמך, שהופיע תחת הלוגו של משרד יחסי הציבור "ארד תקשורת" של אייל ארד, יציג האלוף גלנט תדמית שלילית לאלוף בני גנץ, התמודד מולו על התפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully