וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בעיריית חיפה הורשע ברישום כוזב

קובי מנדל

21.10.2010 / 12:29

ראש אגף הדוברות בעיריית חיפה, צחי טרנו, הודה במסגרת עסקת טיעון כי אפשר העברות כספים בניגוד לחוק בעת קמפיין הבחירות של יונה יהב. בהתאם להסכמה עם הפרקליטות, הוא יבצע עבודות שירות במשך חודשיים

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (חמישי) את ראש אגף הדוברות בעיריית חיפה, צחי טרנו, בעבירות של תרומה אסורה ורישום כוזב במסמכי תאגיד. טרנו הודה באשמה והורשע במסגרת הסדר טיעון. הצדדים הגיעו להסכמה, לפיה טרנו ירצה חודשיים במסגרת של עבודות שרות וישלם קנס. הפרשה נחשפה תוך כדי חקירת "פרשת החניונים" המנוהלת על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

במסגרת ההסדר הוגש לבית המשפט כתב אישום מתוקן, לאחר שטרנו הודה כי בעת קמפיין הבחירות של יונה יהב לראשות עיריית חיפה בשנת 2003, הוא עשה בניגוד לחוק פעולות שונות שאפשרו העברת כספים מגופים שונים, בהם גם מאיש העסקים ראובן גרוס, לצורך מימון סקרי בחירות שנעשו עבור יהב.

בהסדר הטיעון הוסכם בין הצדדים כי טרנו יישא בעונש של חודשיים מאסר, שירוצו בדרך של עבודות שירות, קנס של 20,000 שקלים ומאסר על תנאי. הטיעונים לעונש יישמעו לאחר שהממונה על עבודות השירות בשב"ס יגיש לבית המשפט חוות דעת בעניינו של טרנו ולאחריהם יחליט בית המשפט אם לקבל את ההסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully