וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מטפל סיעודי ביצע מעשים מגונים בקשישות

גלעד גרוסמן

21.10.2010 / 9:53

תושב רמלה בן 65 מואשם כי במהלך עבודתו כמטפל בבית אבות, הוא ביצע מעשים מגונים בקשישות הסובלות משיטיון (דמנציה). בנוסף, הוא מואשם כי ביצע מעשה מגונה בשכנו בן ה-14. הפרקליטות: המעשים מעוררים שאט נפש וסלידה

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד ג'קי חג'ג', תושב רמלה בן 65, שעבד בארבע השנים האחרונות כמטפל בבית אבות. חג'ג' נאשם בביצוע מעשים מגונים בארבע קשישות. בנוסף, הוא נאשם בביצוע מעשה מגונה במטפלת בבית אבות אחר ובביצוע מעשים מגונים בשכנו בן ה-14.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שירלי לוגסי מפרקליטות מחוז מרכז, ארבע הקשישות שנפלו קורבן למעשי חג'ג' סובלות מסוגים שונים של שיטיון (דמנציה) ומפגיעה קשה בבוחן המציאות. בכתב האישום נטען, כי חג'ג' הניח את ידי הקשישות על איבר מינו וגם נהג להיכנס למיטתן, להישכב עליהן ולהתחכך בגופן עד שהגיע לפורקן מיני תוך כדי ניצול העובדה שהן אינן מסוגלות להתנגד למעשיו.

בנוסף, הוא נאשם בביצוע מעשים מגונים בבנו של שכנתו בין 2001 ל-2002. באותה עת, היה הקטין בן 14. לפי כתב האישום, חג'ג' נהג להתחכך בחלקו הקדמי של הנער לשם גירוי מיני. כמו כן, בכתב האישום מתואר מקרה שבו נעמד חג'ג' מאחורי גבה של מטפלת בבית אבות אחר שבו עבד בזמן שניקתה את אחד החדרים, הפשיל את מכנסיו והחל לאונן. הוא הפסיק כאשר שמע שהאחות הראשית קוראת לו.

לחג'ג' הרשעות קודמות בעבירות מין, והפרקליטות מבקשת כעת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "מעשיו של המשיב מעוררים שאט נפש וסלידה ומעידים על מסוכנות רבה וחסרת מעצורים, ללא חשש מגורמי אכיפה, פיקוח או מוסר פשוט", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully